Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Είμαστε δυο, είμαστε τρεις...

... πόσοι είμαστε τελικά.

Το blogging είναι κατεξοχήν μία ασχόληση στην οποία πολύ συχνά οι bloggers ομφαλοσκοπούμε. Τα blogs πέραν από το να τα διαβάζουμε είναι και για να σχολιάζουμε.

Μέχρι στιγμής πέραν από τους συν-bloggers δυο-τρία άτομα έχουν σχολιάσει εδώ, έστω και ανώνυμα. Παρόλα αυτά ξέρω πως κάποιοι διαβάζουν με σχεδόν θρησκευτική ευλάβεια τις αναρτήσεις μου (σας καρφώνει η ip σας στον tracker μου! όλους σας έχω φακελωμένους, ρε!!! :p) και τους ευχαριστώ για αυτό.

Αλλά πείτε καμιά κουβέντα! Γράψτε τίποτα βρε αδερφέ να γνωριστούμε. Κοροϊδέψτε με στο κάτω κάτω που σας έχω πρήξει με τις ανασφάλειες και τις ιστορίες μου!

12 σχόλια:

  1. ενταξει μας βρηκες! Τυχαινει να σε διαβαζω εδω και καποιο καιρο, επειδη συνηθιζω και κοιταω τα "διαβασα και μου αρεσαν" ενος μπλογκ που παρακαλουθω συχνα. Δηλαδη ειμαι λιγο "απο σποντα εδω" χεχεχε, αλλα μου αρεσουν τα κειμενακια σου (καποια)...και θα συνεχιζω να σε διαβαζω (εστω "απο σποντα" χεχεχε). Συνεχισε φιλε μου!

    "πρωτος ανωνυμος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eχεις τρακερ?...Κυβερνητικο φακελωμα!Ο αριθμος του θηριου!Καποιος να φωναξει τη Λουκα!χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ συγκαταλέγομαι στους ανώνυμους αναγνώστες. Σε ανακάλυψα από στήλη ενδιαφέροντων Blogs σε blog που διαβάζω καθημερινά και μου έχεις κινήσει την περιέργεια, ώστε να τσεκάρω κάθε νέο σου ποστ. Νομίζω πως είμαι από τους πιο πρόσφατους θαμώνες.

    "δεύτερος ανώνυμος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. παπάρια μάντολες ο τράκερ. Αφού δεν έχουμε βρε κουτό στατική I.P. κάθε φορά έχουμε διαφορετική χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πηγε η καρδια μου στη θεση της....οχι οτι μπαινω σε περιεργα σαιτ! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αizen με κατάλαβες! Εγώ είμαι το θηρίο!!! Αν με ζητήσει η Λουκά πείτε της ότι έφυγα για Ινδία! :p

    Mahler, στις ip γράφει και περιοχές... Αν συνδυάσεις περιοχές με τα πρώτα ψηφία των ip που μένουν σταθερά καταλαβαίνεις!

    ανώνυμε 1, ακόμη κι αν είναι από σπόντα ευχαριστώ! (μας υποχρέωσες!!! lol)

    ανώνυμε 2, καλωσήρθες αφού είσαι και πρόσφατος! Η αλήθεια είναι ότι οι τρελοί κινούν συνήθως την περιέργεια, οπότε καταλαβαίνω... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αφού ξέρεις ….. γιατί με καρφώνεις ??

    Σου έχω πει ότι αυτό το διάστημα χτυπάω δωδεκάωρα, αλλά μάλλον δεν με πιστεύεις.
    Μετά από τόση κούραση, αν και τα κείμενά σου είναι φανταστικά, τι διάθεση να έχω για σχολιασμό. Έχω και μισή ώρα διαδρομή για το σπίτι, οπότε καταλαβαίνεις.

    Επιφυλάσσομαι όμως να επανορθώσω.

    Καλό βράδυ.

    Υ/Γ Τελικά πόσοι είμαστε ? Θα το μάθουμε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φαντάζεσαι να πέσω σε κανά μπλοκ του αφεντικού κατά λάθος. Τι έκπληξη ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωχ Ωχ μας ανακάλυψες...χιχιχι...εεε κ εγώ σε διαβάζω...μ'αρέσουν κάποια κείμενά σου,γράφεις ωραία κ μαθαίνω κ πράγματα...τι είναι ip???
    Ε τι πειράζει που σε διαβάζουμε ανώνυμα?!...δε σου κάνουμε κακό...

    ''τρίτος ανώνυμος''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σπύρο δεν αφορά εσένα! Αλλά εσύ έχεις στατική ip, που λέει και ο mahler!
    Δε θέλω να περιαυτολογήσω για αυτό και δε θα δώσω στοιχεία επισκέψεων πάντως! :p
    Μακάρι να πέσεις πάνω σε blog του αφεντικού σου. Απλά να εύχεσαι να μην τον έχεις θάψει πριν τον γνωρίσεις! :D

    Ανώνυμε 3. Δεν πειράζει που διαβάζετε ανώνυμα, απλά ήθελα να σας βγάλω από το καβούκι σας! Παρεπιπτόντως εξήγησε μου τι ακριβώς έμαθες από μένα?

    "Μία διεύθυνση IP, είναι ένας μοναδικός αριθμός που χρησιμοποιείται από συσκευές για τη μεταξύ τους αναγνώριση και συνεννόηση σε ένα δίκτυο υπολογιστών." (από wiki)
    Όχι τίποτα άλλο, απλά για να προσθέσω κάτι στα πράγματα που έχεις μάθει από εδω! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ε δεν έχω καβούκι...χαχαχα...μαθαίνω τους gay ρε φίλε, πράγματα που άλλοι τα ξέρουν κ εγώ δεν έχω ιδέα...α έμαθα κ τι είναι ip...λίγο το 'χεις...χαχαχα...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Α, πες έτσι τότε. Δηλαδή είσαι staright και έχεις μπει στον κόπο να μάθεις για τους gay? Μπράβο πρόοδος!

    Πάντως αν θες να μάθεις για μας, μάλλον σε λάθος blog είσαι. Βρίσκομαι σε περίοδο αυτο-ανακάλυψης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή