Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011

Άντε και καλούς απογόνους...!!!

Καλή χρονιά! Ας ελπίσομε αυτό το έτος να είναι καλύτερο από το προηγούμενο και κυρίως να έχουμε υγεία! Μιας και αυτή προηγείται και όλα τα υπόλοιπα έπονται...

Χθες βράδυ παρότι ήμουν σχετικά ευδιάθετος, με χάλασε το κλίμα! Περάσαμε πολύ στενά οικογενειακά τη βραδιά. Η άποψη μου είναι "όσο πιο στενά, τόσο χειρότερα" γιατί τόσο περισσότερο ασχολούνται οι δικοί σου με σένα! Έτσι δεν έπεσα έξω, κάπου εκεί που είχαμε τελειώσει το φαγητό (μα πόσο πια φάγαμε αυτές τις γιορτές...?) και είχαν στερέψει τα θέματα συζήτησης άρχισαν να μιλάνε για τον αρραβώνα και το γάμο μου σε φάση "άντε να βρεις μια δουλειά και μετά να μας φέρεις και μια κοπέλα και μετά να αρραβωνιαστείς να χαρούμε...". Βλέπεις στο σόι είμαι ο μικρότερος και ο μόνος μη αποκατεστημένος (θου κύριε!) οπότε οι... "προβολείς" είναι στραμμένοι πάνω μου!

Ε, κάπου εκεί μου γύρισαν τα άντερα (ήταν λίγο βαρύ το φαγητό αλλά δεν έφταιγε αυτό!) και στράβωσα τόσο που οι δικοί μου αναρωτιώντουσαν τι μου είχαν κάνει και τους απόπαιρνα όλο το υπόλοιπο βράδυ! Να φανταστείς παραλίγο να κάνω το outing μου την ώρα που ο Ρουβάς μέτραγε αντίστροφα για την αλλαγή του χρόνου, αλλά μετά σκέφτηκα πως δε θα ήταν πρέπον να τρέχουμε πρωτοχρονιάτικα στα νοσοκομεία! Τι θα έλεγε ο κόσμος...?

Μετά ξενύχτι και πολύ ποτό! Αργότερα λίγος ύπνος και μετά ξανα-μανα φαγητό! 

Τις βαρέθηκα τις πρωτοχρονιές. Γίνεται να κάνει να έρθει η επόμενη 2-3 χρόνια τουλάχιστον? 

4 σχόλια:

  1. χαχα! ΟΛΟΙ οι γονείς το ίδιο κόλλημα με τους γάμους και τα πανηγύρια! Λες και είναι συνεννοημένοι! Και το θέμα είναι πως λένε και ακριβώς τις ίδιες ατάκες, όχι μόνο για το θέμα "γάμος", αλλά γενικά για όλα τα θέματα!
    Καλή αρχή στο blog σου και ο καινούριος χρόνος να σου φέρει τα καλύτερα και, κυρίως, να μην σου πάρει κάτι απο αυτά που ήδη έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζεις εγώ μια από τα ίδια στο περίπου δεν τράβηξα; έχω να γράψω....!


    Καλή χρονιά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. kollimata pou exoun autoi oi goneis pia...na ta afinoun siga siga omos :) :) kalimeraaaaa! kali xronia me igeia fisika, agapi kai xara :) filia! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μωρέ μια χαρά τα έλεγαν ο γονείς! Απλά δεν ξέρω αν θα χαιρόντουσαν το ίδιο αν αντί για μία κοπέλα τους πήγαινα ενα αγόρι...

    Κατα τα άλλα τα ίδια που θέλουν αυτοί για μένα θέλω κια γω!!! Μακροπρόθεσμα πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή