Κυριακή 24 Απριλίου 2011

Developing my gaydar...

Όσο δεν είχα συμφιλιωθεί με το σεξουαλικό προσανατολισμό μου και ούτε καν μπορούσα να παραδεχτώ ποιος πραγματικά είμαι ούτε καν στον ίδιο μου τον εαυτό, δεν μπορούσα σε καμία περίπτωση να διακρίνω ποιος θα μπορούσε να είναι gay από τα άτομα που ήξερα ή απλά τύχαινε να γνωρίσω... Από τη στιγμή όμως που συμφιλιώθηκα με το γεγονός ότι είμαι gay, αυτό με απελευθέρωσε και θεωρώ πως ίσως και να μου ανέπτυξε λίγο αυτό το χαρακτηριστικό!

Συχνά λοιπόν πλέον βλέπω μία παρέα και μη γνωρίζοντας πως, τι και γιατί έχω την αίσθηση ότι ένα από τα άτομα είναι gay. Δεν ξέρω πως και σίγουρα δε γνωρίζω αν και κατά πόσον είναι αληθής αυτή η αίσθηση που αποκομίζω αλλά αυτό ακριβώς αισθάνομαι. Ίσως απλά να είναι ένας ευγενής πόθος μου. Μάλιστα επειδή βλέπω πως το boyfriend πολλές φορές με κοροϊδεύει για αυτή μου την αίσθηση -ασχέτως αν μετά από παρατήρηση φτάνει στο συμπέρασμα πως ίσως να έχω και δίκιο- συχνά υπερβάλλω και "βγάζω" ολόκληρες ντουζίνες ανδρών gay μόνο και μόνο για να τον πειράξω...

Πρόσφατα λοιπόν, γνώρισα το boyfriend μίας πολύ καλής μου φίλης. Είχα καιρό να τη δω και αφού πήγαμε για καφέ και είπαμε τα νέα μας (σε αυτό βόλεψε το ότι είναι Πάσχα και έχουν επιστρέψει όλοι -άρα και αυτή- στο χωριό!) μου είπε πως το καινούριο boyfriend έχει εξοχικό εδώ κοντά και κανονίσαμε να βγούμε το βράδυ για να τον γνωρίσω.

Από εξωτερική εμφάνιση παρότι ήταν πολύ γλυκός, δεν είχε καμία σχέση με προηγούμενους συντρόφους της. Μέχρι πρότινως σχετιζόταν συνήθως σε άνδρες με πολύ εντυπωσιακή εμφάνιση και μου άρεσε αυτή η μεταστροφή που για εμένα σήμαινε πως μάλλον θα έδινε πλέον παραπάνω σημασία στα ψυχικά και πνευματικά χαρίσματα των ανθρώπων...

Μετά από κάμποση ώρα που τον παρατηρώ όμως αρχίζω και διακρίνω κάποια χαρακτηριστικά που ίσως να μην έχουν καμία σημασία, αλλά αν τα συσχετίσω με τη γενικότερη αίσθηση που μου άφησε ως άνθρωπος μπορεί και να σημαίνουν πως είναι gay. 

Και η ερώτηση τώρα είναι μία: Λες αυτό το πράγμα στην φίλη σου ρισκάροντας τη φιλία σου μαζί της, ή απλά κάνεις την πάπια -μιας και δεν είσαι σίγουρος για αυτό, και το gaydar σου δεν είναι και το πλέον αξιόπιστο εργαλείο πάνω σου ;)- ελπίζοντας πάντα να μην πληγωθεί η φίλη σου από αυτό?

41 σχόλια:

  1. το κρατας κλειστο...δε θα σε πιστεψει και θα απομακρυνθειτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ με τον Aizen.
    Πρώτα απ΄ όλα δε θα σε πιστέψει και μάλλον θα την χάσεις από φίλη. Αυτό βάβαια σημαίνει ότι ποτέ δεν την είχες φίλη, αλλά είναι μιά άλλη ιστορία.
    Δεύτερον ακόμα κι αν είναι gay, τι σημασία έχει? Αυτός, για κάποιο λόγο επέλεξε να είναι μαζί της. Μπορεί να είναι απλά "αναποφάσιστος". Μπορεί και ο ίδιος να μην το έχει αποδεχτεί και να ψάχνεται ακόμα.
    Eσύ ως τι θα μιλήσεις? Γιατί να μιλήσεις? Να την σώσεις? Από τι?
    Εκτός βέβαια κι αν στην έπεσε ο τύπος, οπότε...
    Ναι δαγκωτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. nefelokokkugia το οτι καποιος δε ξερει απο ποδοσφαιρο πχ δεν ειναι δειγμα οτι ειναι γκεη, πολλοι γκεης εχουν καποια κλισε και κρινουν ευκολα
    υπαρχει μια νεα γενια ολοκληρη που θυμιζει γκεη αλλα δεν ειναι, μην τα ισοπεδωνουμε ολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ποια κλισέ έθεσα εγώ βρε Ασωτε?
    Ίσα ίσα. Εγώ τα ισοπεδώνω? Εγώ αυτό είπα στο απαραπάνω σχόλιό μου. Ότι ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος αν κάποιος είναι ή δεν είναι gay. Γι΄αυτό και δεν έχει νόημα να πας "ν΄ανοίξεις" τα μάτια της άλλης. Σε τελική ανάλυση αν ο τύπος είναι όντως gay και θέλει γι΄αλλαγή να δοκιμάσει να πάει με γυναίκα, τι μας νοιάζει? Μπας και χάσει την παρθενιά της?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ακόμα και να είναι gay δεν είναι κάτι που σε αφορά.Μπορεί ακόμα και να μην το ξέρει ο ίδιος.Οκ είσαι σε φάση που άρχισες να το ανακαλύπτεις,αλλά μην παρασύρεσαι και να είσαι λιγάκι προσεκτικός τι λες και που το λες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πήγαινέ την κάπου ήρεμα,πλησίασε την διακριτικά,πιάσε της προστατευτικά το χέρι και πες της γλυκά: "φιλενάδα,νομίζω πως ο γκόμενός σου είναι ψωλοαρπάχτρα"...

    Μα έλεος,κλείσ'το στόμα σου,που πήρες φόρα και χτυπάει το gaydar σου σαν τον χαλασμένο συναγερμό της γειτόνισσάς μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά πολλά! Εύχομαι υγεία, χαρά και ευτυχία σε σένα και τα αγαπημένα σου πρόσωπα! :) Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα συμφωνήσω με παραπάνω σχόλιο. Δεν είναι δική σου δουλειά να της πεις κάτι τέτοιο. Ακόμα περισσότερο γιατί ΔΕΝ είναι ένα επιβεβαιωμένο γεγονός (δεν τον έπιασες online σε σχετικό site, ούτε σου την έπεσε, σωστά;) και το τι νομίζουμε πολλές φορές είναι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικό από το τι πράγματι είναι. Κυρίως όμως θα εστιάσω στο ότι δεν είναι δουλειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Koita na deis opws kai na to deis einai diskoli i 8esi sou ... an omws i fili sou se agapaei pragmatika 8a ektimisei to oti tis to les gia na tin profilaxeis den 8a einai poio asximo na min tis to peis kai to parwn agori na kanei mia dipli zwi kai na pligw8ei i fili sou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αν κάποιος άσχετος έκανε κουβέντα σε μια φίλη ή φίλο σου για το ότι του φαίνεσαι πως είσαι αδερφή θα έκανες βαρυσήμαντα πόστ του στυλ ομοφοβία, ρατσισμός, στερεότυπα, OUTING και άλλα τσιτάτα της πολιτικής ορθότητας. Εσύ πάλι μια χαρά είσαι και να βγάλεις το συμπέρασμα αλλά και να αρχίσεις να το λες δεξιά και αριστερά και μάλιστα στην γκόμενά του!!! Αντίστοιχη συμπεριφορά βλέπω και με το πόστ για τον gay friendly-με υπονοούμενο gay λόγω του προφίλ του σε κάποιο facebook-ανδρολόγο προηγούμενου πόστ).
    Μαζέψου μικρέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μάλλον θα έπρεπε να αναφέρω στην ανάρτηση πως η ερώτηση με την οποία έκλεισα ήταν μάλλον ρητορική, μιας και δεν πρόκειται να έκανα ΠΟΤΕ κάτι που θα μπορούσε να εκθέσει κάποιον, ακόμη και άγνωστο! Πόσο μάλλον όταν όλο αυτό βασίζεται σε μία απλή διάισθηση και τίποτα στέρεο...

    @aizen Αυτό ακριβώς θα κάνω. Όχι γιατί πιστεύω ότι θα απομακρυνθούμε, αλλά γιατί απλά δεν είμαι σίγουρος και δε θέλω να πληγωθεί ούτε αυτή, αλλά ούτε και να εκθέσω τον άνθρωπο άδικα... Αν ήμουν βέβαιος, πραγματικά δε θα υπολόγιζα ούτε την πιθανότητα να απομακρυνθούμε και θα της έλεγα ότι γνώριζα.

    @nefelokokkugia Κοίτα την παραπάνω απάντηση.

    @άσωτος Πάντως εγώ δεν τον έκρινα με βάση κάποια στερεότυπα. Σε κάθε περίπτωση θα έρθω να συμφωνήσω με το ότι όλη η γενειά μπορεί και να θυμίζει gay. Δίκιο έχει ο zero που στην τελευταία του ανάρτηση λέει πως "αδερφές και παλικάρια γίναμε μαλλιά κουβάρια"...

    @Stewie Δίκιο έχεις. Το μόνο που μπορώ να ευχηθώ είναι να μην πληγώσει τη φίλη μου σε περίπτωση που είναι. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Σε κάθε περίπτωση δεν το είπα πουθενά. Τι άλλο να κάνω? Να αυτολογοκρίνομαι στο ίδιο μου το blog?

    @Johnny Panic ααχαχαχαχαχαχα Respect!

    @Levi Αληθώς Ανέστη! Να είσαι πάντα καλά! Φιλιά!

    @george Όπως και να έχει -αν και δεν είναι δουλειά μου- αν ήταν επιβεβαιωμένο εγώ θα της το έλεγα, αφού θα είχα μιλήσει πρώτα σε εκείνον...

    @stigmiotipa Welcome! Απλά θα προσπαθήσω να το βγάλω από το μυαλό μου θα ευχηθώ τα καλύτερα και τέλος...

    @mahler welcome back έστω κι αν είναι για να με κράξεις! I'm on the axis of evil now, i suppose...

    Ας τα πάρουμε από την αρχή: 1) δεν είμαι άσχετος είμαι φίλος της. 2) δεν το είπα και ούτε σκόπευα ποτέ. απλά ήθελα να δω τη γνώμη σας 3) δεν έβγαλα κανένα συμπέρασμα, απλά είχα αυτή την αίσθηση.

    Τέλος σε ότι έχει να κάνει με τον ανδολόγο, δεν έβγαλα συμπέρασμα για το ότι είναι gay-friendly από κανένα facebook, από το επίσημο site του το έβγαλα που έχει 5 φωτογραφίες ζευγαριών 4 ετερόφυλων και ενός ομόφυλου. ;) Is this gay-friendly enough for you, honey?

    ΥΓ: Χρόνια πολλά και καλά σε όλους! Τις ευχές μου για υγεία και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. I'm on the axis of evil now

    ε όχι, μην υπερτιμάς τον εαυτό σου honey είσαι πολύ λίγος για κάτι τέτοιο χαχαχα. Πάλι καλά που έφαγες κράξιμο από όλους εδώ για τον γκόμενο της φίλης σου και έτσι ξέρω πως δεν είμαι εγώ ο περίεργος. Όσο για το πόστ με το γιατρό
    "Που ξέρετε? Μπορεί να έχετε και τα τυχερά σας με το γιατρό... ;)" δείξε τό του κι αν του αρέσει πάω πάσο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με δουλευείς? Τώρα δέχομαι κριτική και για το χιούμορ μου...? αχαχαχα Που το χιούμορ σου κατά δική σου ομολογία είναι το πλέον κάφρικο? Νταξ! Τα είδα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. όσο πίστευες πως μέχρι τα 24 σου ήσουν str8, άλλο τόσο και αυτό που έχεις γράψει σε αυτά τα 2 πόστ είναι χιούμορ :) χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. επίσης, κριτική (καλή ή κακή) πρέπει να μάθεις να δέχεσαι ιδικά όταν εκφράζεις δημόσια τις απόψεις σου. Αυτό θα έπρεπε να το ξέρεις ήδη στην ηλικία που είσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ''δεν το είπα και ούτε σκόπευα ποτέ. απλά ήθελα να δω τη γνώμη σας''Το μπλόγκ σου είναι σελίδα σφυγμομέτρησης των απόψεων μας;;;
    Νομίζω ότι είναι αρκετά προσβλητικό,εφόσον δεν αναφέρεται σε δικό σου πρόβλημα και αποτελεί ενδεχόμενη κρίση σου για κάποιον άγνωστο στην ουσία και για εσένα.
    Αυτά τα ολίγα, κατά τα άλλα το ποστ και η άποψη που αναδύεται από αυτό με βρίσκει πλήρως αντίθετο.
    Την Καλησπέρα μου!!!
    Χριστός Ανέστη!!!
    Χρόνια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θα συμφωνήσω με τη γενικότερη γνώμη ότι δε λες τέτοια ανεπιβεβαίωτα πράγματα ποτέ αν και όπως είπες και εσύ δε σκόπευες να κάνεις κάτι τέτοιο.

    Τώρα για τα υπόλοιπα σχόλια ίσως να είμαι και εγώ λίγο πιο αφελής αλλά δε νομίζω ότι γενικότερα στα posts σου βγάζεις κάτι αρνητικό το οποίο με κάνει να πιστεύω ότι και αυτό το post δεν έχει τη μορφή "πάμε να κάνουμε out όλους τους gay της ελλάδος με το ζόρι" αλλά περισσότερο ότι ψάχνεις για συμβουλές σε κάτι καινούργιο για σένα όπως θα έκανες από κάποιο μεγαλύτερο σου "γνωστό".

    Πάνω στο θέμα πάντως να πω ότι ακόμα και αν το ήξερα για κάποιον σίγουρα, (όπως ανέφερες) θα μιλούσα πρώτα σε αυτόν και όχι στη φίλη μου και μόνο αν δεν έκανε αυτός κίνηση μετά θα πήγαινα στη φίλη μου.

    Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρε παιδιά,εγώ να δεχτώ ότι το παιδί τον παίρνει,γουστάρει να ρουφάει και πούτσους κλπ. ΓΙΑΤΙ να το μάθει αυτό η κοπέλα του; Απλά θα φρικάρει και θα χωρίσουν.Ο φίλος gay τι ζόρι τραβάει εν προκειμένω; Προστατεύει τη φιλεναδίτσα του που την "κοροιδεύει" η κακιά κρυφαδελφή; Και πού ξέρετε εσείς πώς ένιωσε ο τύπος,αν την ερωτεύτηκε,αν την γουστάρει,αν θέλει μαζί της να εξερευνήσει μια άλλη πτυχή της σεξουαλικότητάς του κ.ο.κ. Μιλάμε για ΚΑΤΙΝΙΑ μεγατόνων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ότι έχεις (αναπτύξει) ένα αισθητήριο που διακρίνει ή φαίνεται να διακρίνει ενδείξεις για α ή β σεξουαλική συμπεριφορά.
    αυτό δεν συμαίνει ότι είναι φρόνιμο να διαβιβάσεις σε τρίτους, υποψίες που δεν έχουν στην πράξη αποδειχτεί.
    σιωπή = χρυσός.
    Ξενικός
    http://xenikos.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Gay in Evia μην τους δίνεις σημασία.

    Εσύ συνέχισε να γράφεις κι εμείς θα συνεχίζουμε να σε διαβάζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κι εγώ θα συνεχίζω να τον διαβάζω,so what? Και αν δεν έχει σκοπό να δώσει σημασία,γιατί να ζητήσει τη γνώμη μας; Εντελώς άστοχο σχόλιο,φίλε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εννοείται πως θα συνεχίσεις να γράφεις γιατί θα μάθουμε που μένεις και θα έρθουμε να σου κάνουμε outing αν σταματήσεις!

    Εντάξει.. νομίζω ότι αυτό το ποστ χτύπησε ευαίσθητη χορδή όλων, αν κρίνω από τα σχόλια. Αλλά τώρα ίσως γνωρίζεις καλύτερα πόσο λάθος ίσως να ήταν μια τέτοια κίνηση. Κατά κοινή ομολογία :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @karkinos Τον προβληματισμό μου απλά τον έκανα ανάρτηση, ας μην τραγικοποιούμε τα πράγματα...
    Αληθώς Ανέστη!

    @wip Παίζει να είσαι από τους λίγους που έπιασες την ουσία της ανάρτησης! Ούτε εγώ έχω αντιληφθεί ποιό ακριβώς ήταν το τόσο σημαντικό "αμάρτημα" μου, αλλά δε σταματάω να ψάχνω.

    @Johnny Απλά προσπάθησε να το δεις από τη δική σου πλευρά και λίγο πιο γενικά: Θα ήθελες μία φίλη σου να στο πει αν ο σύντροφός σου ήταν straight ενώ σε είχε διαβεβαιώσει περί του αντθέτου ο ίδιος? Εγώ πάντως θα ήθελα!

    @Ξενικός
    Έχω γράψει πως αγαπημένη μου ατάκα/έκφραση είναι το "Tis better to remain silent and be thought a fool, than speak and remove all doubt" και ότι παλεύω να την ακολουθώ! Επίσης είμαι της άποψης ότι τις περισσότερες φορές η άγνοια είναι ευλογία...

    @ανώνυμος Blogging σημαίνει σχολιασμός! Όσο αυτά παραμένουν εντός ορίων ευπρέπειας, δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα.

    @george Ευχαριστώ που για άλλη μία φορά βάζεις τα πράγματα στη σωστή τους βάση!

    Όσο για το outing, ακόμη "δουλεύω" έτσι ώστε να κάνω μία τέτοιου είδους ενδεχόμενη μελλοντική απειλή απλά ανούσια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Θα κάναμε ό,τι κάναμε στο κρεβάτι και η φίλη μου θα με διαβεβαίωνε ότι ο γκόμενός μου είναι str8; Θα της έλεγα: "This??? Laaast year!" :)

    Εγώ,φίλε μου,τους πάσης φύσεως καλοθελητές τους φοβάμαι και τους αποφεύγω.Και για να γίνω πιο σαφής.Αν τον έβλεπες να ανταλλάζει σάλια με έναν κωλομπαρά και να χλευάζουνε από κοινού το δύσμοιρο το ζώον την κοπέλα του που δεν παίρνει χαμπάρι,μαζί σου! Να πας να τα ξεράσεις όλα και να γίνει της τρελής! Αλλά το να έχει ο άνθρωπος κάποιες ομοερωτικές τάσεις δεν δικαιολογεί να πας να χωθείς και να τους τα κάνεις μαντάρα.Είναι λεπτό το ζήτημα και δεν είναι δουλειά σου να μπλεχτείς,so simple.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αν και το θέμα υπερκαλύφθηκε, θα συμφωνήσω ότι δεν πρέπει να πεις τίποτα μιας και το θέμα ουσιαστικά δεν σε αφορά άμεσα. Οι εποχές εξάλλου έχουν περιπλακεί τόσο, που τα gaydar πλέον έχουν σπάσει και μπορείς να βγάλεις πολύ λάθος συμπεράσματα. Άσε που το όποιο gaydar το χρησιμοποιούμε για εμάς, όχι για φιλανθρωπία προς τρίτους! Χαχα!

    Ο ρόλος σου εσένα είναι να σταθείς στη φίλη σου, ό,τι και να γίνει με το παιδί.

    Για το θέμα της αυτολογοκρισίας που θέτεις, είναι αλήθεια ότι ως ένα βαθμό, ακόμα και κάτω από την ανωνυμία αυτολογοκρινόμαστε όλοι. Πάντως η ουσία του blogging είναι να γράφεις ελεύθερα, διατηρώντας το δικαίωμα ακόμα και να αλλάξεις τη γνώμη σου μετά από μερικά posts. Στην τελική, η ωριμότητα ενός ατόμου ορίζεται από τη δυνατότητα να μεταβάλλει τη γνώμη του (όποτε το κρίνει απαραίτητο) και όχι να την συντηρεί άνευ λόγου και αιτίας!

    Φιλιά πολλά και ελπίζω να πέρασες καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Διερεύνησέ το λίγο περισσότερο κι αν εξακολουθείς να έχεις την ίδια γνώμη, πες της το. Με τρόπο. Αν ήμουνα η φίλη σου θα ήθελα να ξέρω. Φαντάζεσαι να μην πεις τίποτα και να το πάνε για γάμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ρε παιδια κουλαρετε που πεσατε να τον φατε τον ανθρωπο ισως το εχετε ξεχασει αλλα Η ΣΚΕΨΗ ΔΕΝ ΔΕΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΞΗ!

    everybody's a critic...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @Johnny Κρατάω μόνο την τελευταία πρόταση από το σχόλιο σου που ήταν το μόνο που ζητούσα...

    @zero Τέλεια πέρασα! Ήταν το πιο όμορφο και συνάμα "εκπαιδευτικό" Πάσχα που έχω περάσει! ;)
    Ελπίζω και συ να πέρασες καλά!

    @Άντρη Πως ακριβώς να το διερευνήσω? Να του την πέσω? Το ξέρω πως θα ήθελες να ξέρεις. Η κάθε γυναίκα φαντάζομαι το ίδιο θα ήθελε...

    @aizen Απ'ότι φαίνεται για πολλούς η σκέψη είναι χειρότερη ακόμη και από την πράξη όμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πράξη, ή εν γένει συμπεριφορά ύπουλη και άνανδρη. Ατιμία. Αθέτηση υπόσχεσης. Κατάχρηση εμπιστοσύνης. Εξαπάτηση. Ρίξιμο.

    Η λέξη που περιγράφει η παραπάνω εξήγηση, είναι η "πουστιά".¨οχι πουστριλίκι, πουστιά

    Σε μια απάντηση λες πως "@george Όπως και να έχει -αν και δεν είναι δουλειά μου- αν ήταν επιβεβαιωμένο εγώ θα της το έλεγα, αφού θα είχα μιλήσει πρώτα σε εκείνον..."και λίγες γραμμές πιο κάτω λες "2) δεν το είπα και ούτε σκόπευα ποτέ"

    Μαζέψου λοιπον όπως πρότεινε ο Mahler και ασχολήσου με την δική σου σεξουαλικότητα και όχι των άλλων.

    Όσο για το "Θα ήθελες μία φίλη σου να στο πει αν ο σύντροφός σου ήταν straight ενώ σε είχε διαβεβαιώσει περί του αντθέτου ο ίδιος?"
    Εξήγησε μου να χαρείς, πως γίνεται ο γκόμενος μου να κάνει σεξ μαζί μου και να είναι straight????
    Bi ναι, να το καταλάβω. Αλλά straight???

    Επειδή σε πήρα απο τα μούτρα, κλείνω με ένα φιλί και την ευχή να γνωρίσεις σύντομα αυτόν που θα σε κάνει να νιωσεις ξεχωριστος.
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. μπορεί να είναι γκέι κ να μη το εχει συνειδητοποιήσει ακόμα όμως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. As a person who's labored out on the Bowflex since college or university, I can attest their household fitness centers pack each of the exercise routines I want to receive in shape.

    my blog - bowflex dumbbells 552

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. So if you might be utilised to using dumbbells and barbells the Bowflex is going to come to feel various (but
    not in the terrible way).

    Here is my blog post: http://www.getfitnstrong.com/bowflex-dumbbells/bowflex-selecttech-dumbbells-ultimate-home-exercising/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. For those who follow the instructions when employing this product or service, this
    products will complete nicely for more than 3 ages.


    my site cheap dumbbell sets

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Consists of 200 lbs of excess weight resistance which makes it perfect for newcomers and intermediates.



    my web blog ... mouse click the following internet site

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. When all conditioning tubing is inexpensive and this does not present an awesome dilemma, it can make a lot more sense to
    select out the manufacture or enterprise that can substitute them for the tiny charge
    were being no charge in any way.

    Take a look at my web blog :: Click On this page

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. I'd one girl notify me she didn't love to sweat when she went to your health and fitness center mainly because it manufactured her make up
    run.

    Here is my blog - bowflex selecttech 552

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Since dumbbells are round on their edges and sides
    they should be stored somewhere when they're not in use to ensure they do not roll about about the ground.

    Here is my blog :: http://www.Getfitnstrong.com/bowflex-dumbbells/bowflex-selecttech-552-adjustable-dumbbells/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. If that's all you could manage, it continue to works.

    Also visit my web blog :: free dumbbells

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Bear in mind that after you exercise in the home it pays being creative.


    Take a look at my blog: weights and dumbbells for sale

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. A Bowflex, or Body weight Device can be a lot of enjoyable.


    Feel free to visit my web-site: www.getfitnstrong.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή