Τρίτη 3 Μαΐου 2011

Coming out (s01e07)

Διακοπές του Πάσχα ήταν, το χωριό είχε γεμίσει με κόσμο (κρίση ακούμε και κρίση δεν είδαμε! Τόσο το χωριό όσο και οι γύρω περιοχές και τα μαγαζιά τους ήταν ασφυκτικά γεμάτα!) και ως εκ τούτου ήταν ευκαιρία να δω αγαπημένους φίλους που δυστυχώς οι επαγγελματικές και ακαδημαϊκές τους υποχρεώσεις είχαν καιρό να επιτρέψουν επίσκεψη τους στο χωριό!

Μέσα σε αυτά τα πλαίσια είδα μία πολύ καλή φίλη μου και κολλητή της κολλητής μου! Ποιητική αδεία ας την πούμε... Φωτεινή!  Αφού τελείωσε να ρωτάει επίμονα τα νέα μας (κακή συνήθεια της που συνήθως σημαίνει πως έχει πολλά νέα να πει η ίδια...) μας είπε τα δικά της! Εγώ ήθελα τόσο πολύ να πω τα δικά μου νέα αλλά αισθανόμουν πολύ περιορισμένος! Πραγματικά ούτε να διανοηθώ θα μπορούσα να έχω μία διπλή ζωή! Μία ώρα ήμασταν μαζί και είχα ανεβάσει 500 σφυγμούς μη τυχόν και μου ξεφύγει κάτι πριν της αποκαλύψω την αλήθεια για μένα!

Όταν τελειώσαμε τον καφέ και πήραμε το δρόμο του γυρισμού, ξεκινήσαμε να κάνουμε βόλτες με το αυτοκίνητο! Ήμασταν εγώ η Φωτεινή και η αδερφή της. Κάπου εκεί κάνω τον συνήθη πρόλογό μου που ξεκινάει πως τον περασμένο Δεκέμβρη δεν ήμουν και πολύ στα καλά μου. Δεν προλαβαίνω να τελειώσω πετάγεται η Φωτεινή για να πει πως και η ίδια δεν ήταν καλά επειδή εκείνη την περίοδο αφού είχε χωρίσει (κι ας τα είχε ξαναπεί πριν 10 λεπτά!). "Damn it woman! I'm trying to come out!" σκέφτηκα και μη αφήνοντας την να τελειώσει, συνέχισα τη σύντομη ιστορία μου που κατέληγε με την ανακοίνωση ότι είμαι gay! 

"Πως?" αποκρίνεται η Φωτεινή! "Είμαι gay!" επανανέλαβα εγώ. "Εγώ θα υπερασπιζόμουν σθεναρά πάντως τον ανδρισμό σου..." είπε η αδερφή της Φωτεινής. "Καλά μη βάλεις και στοίχημα..." της απαντάω εγώ αστειευόμενος! Μετά από κανα πεντάλεπτο συνοπτικής αφήγησης μου που απαντούσε στις ερωτήσεις "πως", "πότε" και κυρίως γιατί είχα κοπέλα στο Λύκειο όπου με παρακολουθούσαν αποσβολωμένες και αφού συνειδητοποίησαν πως δεν αστειεύομαι η Φωτεινή μου είπε πως για αυτή δεν αλλάζει τίποτα αφού είμαι ο φίλος της που πάντα θα αγαπάει. Κάπου εκεί πάει να βγάλει ένα λογύδριο η αδερφή της πως το να είναι κάποιος gay είναι απόλυτα φυσιολογικό και άλλα τέτοια βαρύγδουπα, που έρχεται να διακόψει η Φωτεινή επειδή θέλει να συνεχίσω να μιλάω εγώ.

Εγώ είχα εντυπωσιαστεί όμως με την έναρξη του λογυδρίου της αδερφής της. Η αδερφή της Φωτεινής (λίγο μικρότερη από μένα σε ηλικία) είναι από τα άτομα που στο Λύκειο ήταν από τα πλέον ξενοφοβικά και ομοφοβικά (λόγω της αρκετά συντηρητικής οικογένειας από όπου προέρχονταν) και είχαμε κάνει άπειρα μικροκαυγαδάκια για τις "ανωμαλίες της φύσης" όπως αρεσκόταν να μας αποκαλεί. Παρόλα αυτά εγώ έκανα υπομονή μέχρι ο κολλητός της -που είχα ψηλιαστεί πως είναι gay- να της κάνει coming out για να έρθει σε επαφή με την πραγματικότητα και να μετριάσει την ομοφοβία της. Όπερ και εγένετο. Από τη στιγμή που πέρασαν στο Πανεπιστήμιο με τον κολλητό της και έφυγαν από το χωριό, παρατήρησα την απόλυτη μεταστροφή στις αντιλήψεις της και φαντάστηκα πως το είχε κάνει ο κολλητός το θαύμα του! Αλλά από εκεί που μας αποκαλούσε ανωμαλίες της φύσης να μιλάει με τόσο καλά λόγια δεν το περίμενα...

Μετά από μία περίπου ώρα που συζητάμε έχουν αρχίσει να μου κάνουν ανάκριση για το αν τα έχω με κανέναν. Εγώ μιας και έχω δει πως το έχουν πάρει πολύ καλά -βλακωδώς- πίστεψα πως δε θα υπήρχε πρόβλημα να τους μιλήσω για το boyfriend. Αφού τους είπα συνοπτικά την ιστορία της γνωριμίας και αφύ έχουμε ήδη πάρει το δρόμο για το σπίτι (Μ. Παρασκευή ήταν έπρεπε να ετοιμαστούμε για τον επιτάφιο!) η Φωτεινή πετάει το κορυφαίο: "Πείτε με αφελή και χαζή, αλλά εγώ πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα παντρευτείς (γυναίκα)."

συνεχίζεται...

33 σχόλια:

  1. Eννοείτε πως θα παντρευτείς βρε κουτό.
    Γιατί όταν με γνωρίσεις, θα συνειδητοποιήσεις τι έχανες τόσα χρόνια και πάραυτα θα θεραπευτείς από την ομοφυλοφιλία σου.
    Πάντα με την χορήγηση μικρής ποσότητας ασπιρίνης που είναι κατάλληλη δια πάσα νόσο και μαλακία. Μήπως να δώσεις και στη φίλη σου λίγη?
    'Ελεος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ τι καλά που μπορω να σας διαβάζω και πάλι!!! Αλλά θα σας μαλώσω. Μου κόβετε την εξιστόρηση πάνω στο καλύτερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας παρακαλώ nefelokokkugia μου. Δεν κατάλαβα γιατί να προτιμήσει εσας... Άντε μην πιαστούμε μαλλί με μαλλί εδω πέρα...
    Άσε, που, τι να κάνει η ασπιρίνη. Άμα δεν πάρει κάποιος αντιβίωση τίποτα δεν γίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σκοτείνιασε προς το τέλος η...Φωτεινούλα.Δεν πειράζει,μικρή είναι ακόμα,ζυμαράκι,έχεις όλον τον καιρό μπροστά σου να της κάνεις μαι ωραιότατη πλύση εγκεφάλου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Extencion με extencion θα πιαστούμε καλή μου. Θα με προτιμήσει, γιατί είμαι και γυναικάρα.
    Ένα μέτρο και ένα μίλκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. alla sxedia eixan sto myalo toys gia sena ,alla tous ta xalases :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Επειδή χρησιμοποίησες το σύνηθες τρόπο εμφάνισης επεισοδίων, θέλω να ρωτήσω πόσα επεισόδια θα έχει η πρώτη season και θα υπάρξει cliffhanger στο τέλος;

    Χαίρομαι που επανήλθες με τις ιστορίες σου, όπως πάντα άκρως ενδιαφέρουσες..
    Όσον αφορά την ατάκα της Φωτεινής, άδικο έχει;; Μια φάση είναι που περνάς και λογικά μέχρι τα 80 σου, άντε 90 σου, θα σου έχει περάσει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φυσικά και θα παντρευτώ...τον καλό μου κάποια στιγμή έπρεπε να της πεις. Γιατί κάποια στιγμή πρέπει να το πάρει απόφαση η κάθε Παπαρήγα και ο κάθε Ψωμιάδης πως δεν μπορούν να αφήνουν τη μισή χώρα στο ράφι.

    Ε μα πια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανυπομονώ για τη συνέχεια,θα σου πω ότι καταλαβαίνω το δισταγμό σου να αποκαλύψεις... κάποια πράγματα δεν μένουν κρυφά... ως πότε; κι εν τέλη καλύτερα απο σένα παρά (ίσως) από άλλους.Μπράβο σου!

    Μετα τιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μηπως σε γουσταρει λίγο; Λίγο; Λίγο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χεεχ ενδιαφερον αλλα και συ με φειδω τις εξομολογησεις-ισως ανοιξουν οι ασκοι του αιολου κι αντε μετα να τους μαζεψεις!-ακομα με τους γονεις σου δε ζεις? beware...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πρώτον, μπράβο σου και πάλι και δεύτερον, οι στρέητ δεν πολυκαταλαβαίνουν. Λένε, λένε αλλά το μυαλό τους είναι αλλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κάποιες αντιλήψεις, ακόμα κι αν έχουμε τις καλύτερες προθέσεις, δεν είναι εύκολο να αλλάξουν: στις περισσότερες των περιπτώσεων το περιβάλλον σου θα πιστεύει ότι είναι μια φάση κι ότι κάποια στιγμή θα παντρευτείς. Αυτός δεν είναι άλλωστε ο προορισμός του ανθρώπου (όπως λένε);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εσύ είσαι χειρότερος ψυχαναγκαστικός και απο μένα!Τι ψυχαναγκασμός να το πεις σε όλους!Και δεν αφορά κανέναν παρα μόνο εσένα.Δίκιο έχει ο αιζεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. εγω ειμαι της αποψης πως πρεπει να το μαθουν οι ανθρωποι που σε ενδιαφερουν οσο πιο γρηγορα γινεται για να το παρουν αποφαση μια ωρα αρχιτερα.
    βγειτε απο τις ντουλαπες σας, αν δεν μιλησετε ο κοσμος δεν θα μαθει οτι ειμαστε εδω.

    συνεχισε ετσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. άλλο πράγμα είναι το "βγαίνω απο την ντουλάπα" και άλλο πράγμα είναι το "όπου πάω το φωνάζω με τηλεβόα".Βγαίνω απο την ντουλάπα σημαίνει οτι αποδέχομαι την ομοφυλοφιλία μου και είμαι άνετος με αυτό σε καθημερινές περιστάσεις.Δεν σημαίνει οτι σώνει ντε πρέπει να μάθουν και όλοι για αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλημέρα σας από άργος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Tώρα sorry που θα στο γράψω αυτό, αλλά μου δημιουργείται η εντύπωση ότι σε όλες τις σχετικές ιστορίες που έχεις ανεβάσει κάποιος προσπαθεί να σε φέρει σε δύκολη θέση ("θα υπερασπιζόμουν τον ανδρισμό σου", "ποιος είναι ο άντρας και ποια η γυναίκα στη σχέση σας" κτλ)

    Δεν νομίζουν ότι δεν πολυκαταλαβαίνουν όπως λέει ο g for george πιο πάνω. Καταλαβαίνουν μια χαρά, αλλά αυτός είναι ο τρόπος τους να υπερασπιστούν τη "φυσική τάξη των πραγμάτων".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. απέναντι στους ομοφυλόφιλους, οι γυναίκες υπερασπίζονται, όχι τόσο τη "φυσική" τάξη πραγμάτων, όσο το δικαίωμά τους στη συνουσία και στον οργασμό.
    Από την άλλη πλευρά, οι "straight" άνδρες υπερασπίζονται, με τη λύσσα του στερημένου, το δικαίωμά τους στην άγνοια.
    Πρωτότυπο; Για σκεφτείτε το...
    Ξενικός
    xenikos.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. re Xenike, an thelei kanas malakas na mpei sto blog sou tha to kanei, den xreiazetai na grafeis ogdonta fores to id sou.
    akoma kai sto proktiko pou mpainw gia na ftiaxtw, ksenerwnw me to spamming sou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. a kala...eixa ena gnosto pou dilone gay alla 8eorouse vevaio pos argotera 8a padreftei...tou eixe fanei periergo malista pou tou eipa pos gia nena kati tetoio einai adifatiko.kalimera!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Ανώνυμος

    Συμφωνώ, μας το έχει κάνει κλύσμα το id.

    @Gay in Evia

    Καλά η Φωτεινή είναι άλλα ντ' άλλα της Παρασκευής το γάλα!

    Καλώς σε βρήκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να που έχουν κι άλλοι την ίδια απορία.. Πού είσαι, παιδί μου; όλα καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. γη καλεί eviaki γη καλεί eviaki
    που έχεις χαθεί ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είπα να είμαι διακριτική. Και άφησα να περάσουν δύο μήνες και καμιά δεκαπενταριά ημέρες πριν σε ενοχλήσω. Ελπίζω να είσαι καλά. Και ελπίζω να εμφανιστείς γρήγορα διότι πρέπει αν μη τι άλλο να συνεχίσεις την ιστορία που άφησες στη μέση... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. εβιάκι σοβαρά τώρα δείξε κανένα σημάδι ζωής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πήγα διακοπές, γύρισα κι ακόμα τίποτα...
    Να ανησυχήσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τις ευχές μας, εκ βάθους καρδίας, δια αίσιον και ευτυχές το Νέον Έτος!

    Αθηνά, mitsopd, Μαρίνα Ζέας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Την συνέχεια δεν βλέπουμε.... μήνες τώρα. Που βρίσκεσαι; όλα καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα ε λοιπόν αυτή η παπαριά ακούγεται συχνά ε? Έμενα η μάνα μου μετά από τόσο καιρό που το ξέρει υποστηρίζει ότι και η Φωτεινούλα! "Φάση είναι θα περάσει" χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή