Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Το τραγούδι της εβδομάδας

Στην ίδια κατηγορία με αυτό το τραγούδι ανήκει και το τραγούδι αυτής της εβδομάδας! Δηλαδή το έχω ταυτίσει απόλυτα με την ταινία στην οποία έπαιξε ως soundtrack και μου αφήνει πάντοτε μία γλυκόπικρη γεύση!




Ένα τέλειο τραγούδι, μία πολύ όμορφη ταινία και ένα λουκουμάκι πρωταγωνιστής...

ΥΓ: Επιτέλους άρχισα να βάζω ετικέτες στις αναρτήσεις μου! Οι ετικέτες βρίσκονται στην αριστερή στήλη του blog και για αρχή η πρώτη ετικέτα που έχω δημιουργήσει είναι "το τραγούδι της εβδομάδας", έτσι ώστε να μπορείτε να βρίσκετε όλες τις μουσικές επιλογές μου! Σε καμιά βδομάδα ελπίζω να έχω τελειώσει με την προσθήκη tag σε όλες τις αναρτήσεις!

4 σχόλια:

  1. χαχαχααχ λουκουμακι δε λες τιποτα...ξερολουκουμο....;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @aizen Όντως! Από τη σκηνή με τη θετή αδερφή που το κωλοτρίβεται και στο τέλος του λέει "down boy..." τη λάτρεψα την ταινία να φανταστείς! ;)


    @ίμερος Ναι έχει μεγαλώσει! Από συριανό έχει γίνει ακανές...! lol Παρότι έχει μεγαλώσει παραμένει πολύ καλός! Αν δεν έχει γίνει καλύτερος...

    @Korineto Καλωσήρθες!
    Cruel Intentions λέγεται! Να τη δεις πάραυτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή