Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Θες να παίξουμε το γιατρό?

Γενικότερα δεν είμαι από τα άτομα που έχουν ιδιαίτερη αδυναμία στις επισκέψεις σε γιατρούς, αλλά παρόλα αυτά πιστεύω πως δεν πρέπει να αγνοούμε σημάδια τα οποία μας κατευθύνουν προς αυτούς! Όλα αυτά καλά όταν πρόκειται για κάποιον άλλον. Όταν όμως πρόκειται για τον ίδιο μου τον εαυτό και συγκεκριμένα για "ιδιαίτερης" φύσεως ενοχλήσεις, η αλήθεια είναι πως υπήρχε μεγάλος ενδοιασμός τόσο λόγω φόβου για το απροσδόκητο, όσο και ντροπής (αφού το... "λιλί" μου δεν το είχε δει κανείς εκτός από την παιδίατρο όταν ήμουν σε ηλικία 5 ετών)! Κάποια στιγμή όμως οι ενοχλήσεις έγιναν λίγο πιο έντονες, οπότε άκουσα τη λογική μου και της συμβουλές 2 κοντινών μου ανθρώπων και πήγα.

Η αλήθεια είναι πως όση ώρα περίμενα έξω από το γραφείο του γιατρού οι χτύποι είχαν ανέβει αρκετά, κυρίως γιατί περίμενα αρκετή παραπάνω ώρα μετά την προγραμματισμένη που ήταν το ραντεβού! Με τα πολλά ο γιατρός με δέχτηκε. Ευτυχώς μου φάνηκε αρκετά συμπαθής από την πρώτη στιγμή και χαλάρωσα αρκετά. Του είπα για τις ενοχλήσεις που ως επί τω πλείστων παρέμεναν αρκετά ήπιες μέχρι εκείνη τη στιγμή και του αποκάλυψα ότι ήμουν gay με απόλυτη φυσικότητα (ή με τη φυσικότητα που θα έπρεπε να λέγεται από οποιονδήποτε σε οποιονδήποτε μια τέτοιου είδους ανακοίνωση σε ένα προοδευτικό περιβάλλον). Η αντίδραση του γιατρού ήταν ανάλογης φυσικότητας (αν όχι παραπάνω) με την ανακοίνωσή μου...

Δεν ξέρω αν η αντίδραση του γιατρού ήταν τόσο φυσική λόγω του ότι είχε προοδευτικό τρόπο σκέψης (ήταν άλλωστε αρκετά μικρός), λόγω του ότι και ο ίδιος ήταν gay (τι να πω? βάρεσε το gaydar μου, αλλά δεν ξέρω κατά πόσον πρέπει να το εμπιστεύομαι...) ή απλά επειδή ζούμε σε χαλεπούς καιρούς και χτυπάνε τους ασθενείς/πελάτες με το ντουφέκι, αλλά ομολογώ ότι (ίσως) για πρώτη φορά στη ζωή μου δεν αισθάνθηκα σε αυτή τη χώρα πολίτης β' κατηγορίας και πολύ το χάρηκα!

ΥΓ1: Καλού, κακού να κάνετε αρκετά συχνά check up και να μην αγνοείτε ακόμη και μικρές ενδείξεις που μπορεί να δείχνουν πως κάτι δεν πάει καλά! Με αυτό τον τρόπο μπορεί να προλάβετε τα χειρότερα!

ΥΓ2: Όποιος ενδιαφέρεται για ανδρολόγο ας στείλει mail να του δώσω στοιχεία. Ανακάλυψα αργότερα πως είναι gay friendly, από τις φωτογραφίες στo site του! Που ξέρετε? Μπορεί να έχετε και τα τυχερά σας με το γιατρό... ;)



12 σχόλια:

  1. Ειχα παει για πρωτη φορα στο γυναικολόγο μου, ο οποίος παρεμπιπτόντως ήταν και φίλος μου. (όχι γκόμενος) αλλα ειχαμε μια πολυ καλη σχεση, δεδομενου πως παρακολουθουσε και τη μητερα μου και όλα τα θηλυκα της οικογενειας μας!
    Του ειπα πως ντρέπομαι και πως δεν νιωθω πολυ καλά!
    Ξερεις τι μου απαντησε ο τρελός;
    " Όταν ανοιγετε τα ποδια στους γκόμενους δε ντρέπεστε, εδω ερχεστε να ντρέπεστε που θα σας βοηθησω στην υγεια σας. "
    Παρόλο που μου το ειπε ωμά, κατάλαβα πως είχε δικιο.
    Δε πρεπει να φοβομαστε τους γιατρους ουτε να ντρεπομαστε. Κανουν ο,τι μπορουν για το καλο μας!!

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α πα πα η χειρότερη φάρα για να μπλέξει κανείς γκομενικά! Τρεις είχα και δεν ξαναμπλέκω. Σε κάνα άλλο επάγγελμα δεν παίζει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το θέμα του γιατρού είναι κάτι το οποίο με κυνηγάει ακόμα και σήμερα γιατί όταν είχε χρειαστεί να πάω σε έναν γιατρό και με είχε ρωτήσει ο άνθρωπος εντελώς φυσιολογικά για την σεξουαλικότητα μου, διευκρινίζοντας κιόλας ότι δεν το κάνει από περιέργεια αλλά ηταν ιατρικά σημαντικό, εγώ ως συνήθως εκείνη την εποχή (πριν
    μια δεκαετία περίπου) δεν είπα την αλήθεια.

    Επειδή πιθανότατα σύντομα να χρειαστεί να ξαναπάω στον ίδιο γιατρό για άλλο θέμα (πρώτη μου φορά από τότε) το μόνο σίγουρα είναι ότι δε θα βάλω το μυστικό μου πάνω από την υγεία μου.

    Πραγματικά δεν πιστεύω ότι αξίζει τίποτα πάνω από την υγεία μας οπότε ανεξαρτήτως του είδους του μυστικού όσο και αν μας φέρνει σε δύσκολη θέση είναι καλύτερα μια στιμιαία ντροπή παρά προβλήματα υγείας αργότερα από μια "παράλειψη".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαίρομαι που ένιωσες καλά στο γιατρό. Είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να του εμπιστεύεσαι πράγματα που δεν εμπιστεύεσαι παρά σε ελάχιστους.
    Tελικά θα ζήσεις ώστε να δει και κάνας άλλος εκτός από τους γιατρούς το "λιλί" σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά κι εγώ το έχω πάθει αυτό. Μετά από καιρό του αποκάλυψα ότι είμαι γκέι και έπαθε πλάκα γιατί φυσικά είμαι πολύ αντρουά και μπρουτάλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ που είμαι άσχετος,δεν καταλαβαίνω γιατί τίθεται ζήτημα σεξουαλικού προσανατολισμού σε μια εξέταση πέους.Καλά,βρίστε με,αλλά φράκαρε το μηχάνημα και δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι.

    Πάντως αν όλοι οι γιατροί είναι σαν αυτόν που έβαλες στη φωτό,εγώ από σήμερα κόβω τα μήλα...Αλλά επειδή δεν είναι,ας πάω προς το παρόν να πλακώσω τη μηλόπιτα της μαμάς μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταρχήν το τσουτσούνι σου είναι καλά τώρα; Περαστικά του!
    Δεύτερον, ναι! Και γω είμαι υπέρ του να μιλάμε με ειλικρίνια στο γιατρό μας προκειμένου να έχουμε μια σαφή εικόνα των πραγμάτων που μπορεί να οδήσησαν σε μια πάθηση, έτσι θα γίνει και εγκυρότερη διάγνωση.
    Και στο κάτω κάτω γιατί να ντρεπόσουν; Που είσαι γκέη; Έ, όχι. Δε το δέχομαι! Είναι σαν να πάω εγώ στη γυναικολόγο και να ντραπώ να της πω ότι πάω με άντρες. Τέλος πια στην ομοφοβία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λιλί; Μα Λιλί; Λιλί; Χαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!! Καλά δεν με λυπάσαι στη δουλειά να γελάω σαν το ζαβό και οι συνάδελφοι να μην έχουν ιδέα γιατί γελάω;

    Καλός ο γιατρός λοιπόν...αχρειάστος να είναι βέβαια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Λιλί" το λένε οι Πόντιοι νομίζω ή όχι; Εγώ που είμαι κατά το ήμισυ πόντιος έτσι το ξέρω παιδιόθεν και μάλιστα,όταν σε μια συντροφιά είχα ξεστομίσει τη λέξη,με κοιτάξανε όλοι σαν να είμαι εξωγήινος απ'αυτούς του Χαρδαβέλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Coula Μωρέ δίκιο είχε, αλλά η ντροπή δεν είναι κάτι που μπορείς να ελέγξεις...

    btw, εγώ δείχνω το "λιλί" μου σε λίγους και εκλεκτούς κοπελιά! Δεν με πιάνει εμένα η ατάκα του γιατρού! :p

    Φιλιά!!!

    @Ben Σε μπετατζή ή κηπουρό (με βάση τα ενδιαφέροντά σου!) δε μου βρίσκεται κάτι αυτή τη στιγμή! Αν μπορείτε περάστε από βδομάδα! :P

    Πάντως το συγκεκριμένο γιατρό από ίδια πείρα σου λέω να τον δοκιμάσεις. Εξέταση μου έκανε και κόντευα να... καταλαβαίνεις! ;) lmfao


    @wip Εμένα δε με ρώτησε καν, αλλά το είπα μόνος μου γιατί ήξερα πως ήταν ιατρικά σημαντικό! Γενικότερα αν με ρωτούσε γιατρός έτσι όπως έγινε με σένα θα το έλεγα πάντως. Νιώθω ένα δέος μπροστά τους και δεν μου πάει να πω ψέματα! Ασε που αν έλεγα ψέματα, θα ένιωθα τύψεις και ο ψυχαναγκασμός που με διακατέχει μπορεί να με οδηγούσε ένα μήνα αργότερα στο γραφείο του για να του το πω! αχαχαχα

    @nefelokokkugia Ναι καλέ! Θα ζήσω να σας δώ όλους να πεθαίνετε! Εγώ και ο Μητσοτάκουλας ένα πράγμα! :D

    @george Δηλαδή εμένα που δεν αντέδρασε ο γιατρός πάει να πει ότι μου φαίνεται?!?!?!?!?!?!??!??! Oh mon dieu! Καταρρέω!! αχαχαχα

    ΥΓ: Τέτοιες περιγραφές μου κάνετε όμως και έχω λυσσάξει να σας γνωρίσω όλους!

    @Johnny Είχα την υποψία ότι μπορεί να ήταν μία λοίμωξη που περνούσε το boyfriend και λόγω φύσης δεν θα μπορούσα να πω ότι την έχει πχ η κοπέλα μου... Επίσης μην ξεχνάς ότι το "σύστημα" εκτός από το πέος περιλαμβάνει και άλλα όργανα... ;)

    Ναι οι γιατροί (από εκεί που υπήρχε ανομβρία ανδρών για τους δείξω το ¨λιλί" μου μέσα σε μία μέρα 2!) όντως δεν ήταν σαν αυτόν της φωτό, αλλά είχαν άλλα χαρίσματα! ;)

    Τέλος δεν ξέρω α είναι ποντιακό, αλλά εμείς στην οικογένεια χωρίς να είμαστε Πόντιοι το χρησιμοποιούμε...

    @marion Όχι καλέ. Για το ότι είμαι gay έχω πάψει να έχω κολλήματα! Για την εξέταση ντρεπόμουν. Κυρίως φοβόμουν να μην έχω κανένα "απροσδόκητο" που θα με έφερνε σε ακόμη δυσκολότερη θέση! ;)

    To πλιμ (έτσι για να μη με δουλέυετε που το λέω λιλί!) είναι μία χαρά πάντως και με τη βούλα πλεόν!

    @Zero Ναι βρε! Λιλί! Τραβάς κανα ζόρι??????! Έτσι το έλεγα από όταν ήμουν 3 και το τράβαγα για να γελάνε οι άλλοι! Που να ήξεραν τότε τι σήμαινε αυτή η αγάπη για το λιλί μου! (αυτό το τελευταίο θα μπορούσε να είναι και τίτλος ανάρτησης τώρα που το σκέφτομαι...!) lmfao

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ..λέμε και καμμία βλακεία να περνάει η ώρα.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή