Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

Αναμνήσεις...

Σημερινή ανάρτηση άλλου blog κατάφερε να μου ξυπνήσει αναμνήσεις της εφηβικής μου ηλικίας. Μιας περιόδου πολύ μπερδεμένης και περίεργα αποτυπωμένης στο μυαλό μου.

Αυτός ο (ας τον κάνει ο Θεός) ηθοποιός ήταν πρωταγωνιστής, τρομάρα του, σε μία από τις αγαπημένες μου σειρές όταν ήμουν περίπου 12-13. Το Dawson's Creek. Δε ξέρω τι ποσοστά τηλεθέασης έκανε τότε πάντως εγώ ήμουν από τους φανατικότερους τηλεθεατές του. Μπορεί να έβριζα όλο το cast ότι είναι αγγούρια, ότι οι ιστορίες τους με άφηναν παγερά αδιάφορο αλλά υπήρχε σημαντικός λόγος που το έβλεπα! Και το όνομα αυτού Jack McPhee ή κατά κόσμον Kerr Smith.

Δεν ξέρω αν ήταν το ότι μου άρεσε ή το ότι ταυτιζόμουν με τον χαρακτήρα που έπαιζε (όπως κάθε αμερικάνικη νεανική σειρά που σέβεται τον εαυτό της έπρεπε να έχει έναν gay...) αλλά κάθε Κυριακή το μεσημεράκι, ότι είχα δει Power Rangers, (περισσοτερα για το θέμα σε άλλη ανάρτηση...) περίμενα πως και πως την έναρξη της σειράς.

Το τι είχε τραβήξει ο κακομοίρης από την κοινωνία του Capeside δε λέγεται. Στο σχολείο, στην οικογένεια, άστα να πάνε. Αυτά έβλεπα και γω και παρότι ο εν λόγω ήρωας βοήθησε στο να συνειδητοποιήσω (ακόμη περισσότερο) το τι ήμουν, με έκανε και να χωθώ βαθύτερα στην ντουλάπα!

Δείτε το coming out του ήρωα (που σημειοτέον έχει ψυχικά άρρωστη μάνα) στον πατέρα του την ώρα που εγκαταλείπει την οικογένεια.


Πολύ μαυρίλα η σειρά το γνωρίζω!

7 σχόλια:

  1. Γεια σου! Ανακάλυψα τυχαία το μπλογκ σου και πρέπει να σου πω ότι κάθισα και διάβασα με μεγάλο ενδιαφέρον σχεδόν όλα τα κείμενά σου για δύο λόγους: πρώτον γράφεις πολύ στρωτά και αρμονικά και δε με κουράζεις και δεύτερον: είσαι από την Εύβοια! Εγώ δεν είμαι Ευβοιώτισσα αλλά μένω και εγώ σε ένα χωρίο κοντά στη Χαλκίδα γιατί δουλεύω εκεί ως δασκάλα (το γράφω στο μπλογκ μου σε διάφορες αναρτήσεις). Μου έκανε πολύ θετική εντύπωση που επιτέλους κάποιος από τους (εκατοντάδες, χιλιάδες;;;; ) gay αυτής της περιοχής αποφάσισε να βγάλει τα σώψυχά του σε ένα ανώνυμο μπλογκ! Η επαρχιωτίλα της Εύβοιας δημιουργεί τόσο κακή νοοτροπία στους ανθρώπους της και έχει γεμίσει τον κόσμο με χίλια κόμπλεξ! Ξέρεις πόσα gay άτομα ξέρω εκεί που δε μιλάνε από φόβο να μη φάνε κράξιμο; και κάνουν πώς απεχθάνονται και τις αδερφές για να μην κακοχαρακτηριστούν οι ίδιοι... ! Σαν το φίλο σου που έγραφες σε προηγ. κείμενό σου...
    Λοιπόν, go on! και μεις είμαστε μαζί σου! σε φιλώ! θα τα λέμε από δω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς ήρθες Μαρία! Κουράγιο με τους Ευβοιώτες. Ξέρεις δε λεγόμαστε τυχαία τρελονερίτες... Μία τρέλα την κουβαλάμε! Εύχομαι η πολυπόθητη μετάθεση για Θεσσαλονίκη να έρθει γρήγορα!

    Σε ότι έχει να κάνει με το ότι γράφω στρωτά, θα ήθελα μια συνάντηση σου με τη δασκάλα μου στην 6η δημοτικού, μήπως την πείθαμε παρέα για αυτό! lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δυστυχώς ελάχιστη σχέση διατηρώ με το συνάφι του κλάδου μου :) Ξέρεις... βαριέμαιαιαιαιιαιαιαιαι! Και δε μπορώ καθόλου τη μιζέρια και τη γκρίνια! Εμείς κάποια στιγμή θα βρεθούμε, με την μανδάμ δασκάλα σου, α π ο κ λ ε ί ε τ α ι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Ανώνυμος
    Πέραν από το ακαταλαβίστικο του σχόλιού σου δεν επιτρέπονται υβριστικοί χαρακτηρισμοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια! να κάνετε την πρώτη gay/straight alliance στην Εύβοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή