Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Gay-acting straights and straight-acting gays...

Όλα τα χρόνια του Γυμνασίου και του Λυκείου θυμάμαι τον εαυτό μου να προσπαθεί να αντιληφθεί τι ακριβώς σήμαιναν οι συμπεριφορές των γύρω  μου σε σχέση με τη σεξουαλικότητά τους.

Στην παρέα μου μπορεί να μην ήμουν ο πιο δημοφιλής ούτε ο πιο επιθυμητός από τα κορίτσια της τάξης, αλλά από ότι θυμάμαι, εάν κάποιος παρατηρούσε τις συμπεριφορές μας όταν ήμασταν μόνοι μας θα μπορούσε να διακρίνει πως ο πιο straight-acting ήμουν σίγουρα εγώ. Η συμπεριφορά μου ήταν άθλια. Συχνά το έπαιζα βαρύμαγκας (όχι με μεγάλη επιτυχία για αυτό και το έκοψα) και ποτέ δε σήκωνα κουβέντα σε οποιοδήποτε υπονοούμενο είχε να κάνει με τις σεξουαλικές προτιμήσεις μου.

Από την άλλη όλοι οι φίλοι μου κατά καιρούς και υποτίθεται(?) για πλάκα είχαν πολύ... gay-acting συμπεριφορές. Έκαναν θηλυπρεπείς κινήσεις, προσποιητές ψιλές φωνές, ντύνονταν γυναίκες τις απόκριες και αποκορύφωμα όλων ήταν τα συνεχή αλληλοχουφτώματα(!). Τι να πω. Ίσως έφταιγαν οι ορμόνες που χτυπούσαν κόκκινο. Ίσως όντως να ήταν πλάκα αυτό που ήθελαν να κάνουν. Πάντως εγώ ποτέ μου δεν κατάφερα να εξηγήσω τις συμπεριφορές αυτές. Παρόλα αυτά, σύντομα, και εκτιμώντας πως αυτή η συμπεριφορά μάλλον αποδείκνυε σιγουριά για τη (straight) σεξουαλικότητα του καθενός από τους φίλους μου, τους ακολούθησα δειλά-δειλά σε αυτά τα μονοπάτια, φοβούμενος μην καταλάβουν ότι είμαι gay από την έλλειψη gay χαρακτηριστικών στη συμπεριφορά μου (η λογική του παραλόγου σε όλο της το μεγαλείο!!).

Από τότε προσπάθησα να εξηγήσω τις συμπεριφορές αλλά μάταια. Πλέον φυσικά δεν υπάρχουν. Ή τουλάχιστον δεν υπάρχουν σε σχέση με μένα γιατί η σχέση μου μαζί τους δεν είναι τίποτε παραπάνω από τυπική. Όπως και να έχει, σε αντίστοιχες παρέες 15-χρονων παρατηρώ ακόμη και σήμερα τις ίδιες ακριβώς συμπεριφορές και το αποτέλεσμα πάντα το ίδιο: να βραχυκυκλώνει το gaydar μου!

6 σχόλια:

  1. ααα αυτό έτσι το λένε? Μπερδεμένο gaydar? Δηλαδή να μην περιμένω κάποια στιγμή να μπορώ να καταλάβω τι κρύβεται;;; Και δεν έχει και καμιά ασφάλεια να πεις ότι το φτιάχνεις..

    Πρώτη φορά εδώ,
    καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς ήρθες!

    Άστα να πάνε! Εγώ όποτε θεώρησα ότι κάποιος είναι gay μετά ανακάλυψα ότι έχει κοπέλα (ακόμη και αρραβωνιασμένο ψηλιάστηκα!).

    Συνεπώς είτε βρίσκονται πολλοί gay σε άρνηση, είτε απλά το gaydar μου είναι άκρως δυσλειτουργικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. apo tetoio vraxikikloma allo tipote...pote min eisai sigouros gia kanenan...kalimera!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα "γκει" πειραγματα των στρειτ μπορει να σημαινουν σιγουρια για την ετεροφυλοφιλια τους,μπορει ομως και να τους ικανοποιει μια ενδομυχη ελξη προς το ιδιο φυλο.Το οτι καποιος εχει σχεση η ειναι αρραβωνιασμενος δε σημαινει οτι αποκλειεται να το κανει μονο για καλυψη,η να του αρεσουν και τα 2 φυλα.Οποτε μην το ψαχνεις,μυλος η υποθεση.Μονο μεσα του ο καθενας ξερει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αυτό με το straight acting να το κόψεις. Δεν χρειάζεται να σε απασχολεί. Φέρσου όπως αισθάνεσαι και μην μασάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το straight-acting είναι κομμένο εδώ και καιρό. Δεκαπεντάχρονο ήμουν μωρέ τότε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή