Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

Πολύ κλάμα...

Εχθές σχολίασε για πρώτη φορά στο blog μου ο turigr. Δεν είχε τύχει να μπω στο blog του και το έκανα. 

Έχω όμως τη συνήθεια να διαβάζω όλες τις αναρτήσεις ενός blog πριν πατήσω κλικ στο "παρακολούθηση". 

Ξεκινώντας από το 2008 που ξεκίνησε να γράφει, συνάντησα μία τρομερή αληθινή ιστορία αγάπης. Μιλάμε για πολύ κλάμα.

Διαβάστε την:
Η τύχη VI

Edit: Για να μην αρχίσω και δίνω και άλλα link (πιστεψτε με θα ηταν πάρα πολλά!) διαβάστε όλο το blog αντίστροφα (από τα παλαιότερα προς τα νεότερα).  Αν το κάνετε πάντως πάρτε και δυο τρία πακέτα χαρτομάντηλα δίπλα... Θα τα χρειαστείτε!

5 σχόλια:

  1. Ο turi είναι αγαπημένος μπλόγκερ. Έχουμε καρδιοχτυπήσει μαζί του, ουκ ολίγες φορές! Ειδικά όταν μας άφηνε την ιστορία στην μέση και περιμέναμε το δεύτερο μέρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευτυχώς εδώ ήμουν τυχερός! Μπορούσα να τα διαβάζω το ένα μετά το άλλο! Παρόλα αυτά δεν βρήκα το τέταρτο μέρος της ιστορίας του Στέφανου. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. o turigr einai gnostos kai agapimenos!!!!! :) poli kali sou evdomada! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. :-) Τέταρτο μέρος της ιστορίας του Στέφανου δεν υπάρχει...Ο g for george ζήτησε να μην συνεχίσω και επειδή του έχω ιδιαίτερη συμπάθεια, τη σταμάτησα στο τρίτο.
    Ευχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είδες για να μη διαβάζω τα σχόλια! Είχα βαλθεί να διαβάσω όσο το δυνατόν πιο πολλά ποστ.
    Πάντως πολύ θα ήθελα να μάθω το τέλος, εστω και δακρύβρεχτο!!! Αν δε θες να στεναχωρήσεις τον (και σε εμένα) αγαπημένο george υπάρχει πάντα και το mail μου!!! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή