Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Το ταιριαστό και το... αταίριαστο

Πριν μερικά χρόνια είχα βρεθεί στη Γαλλία. Επισκεπτόμουν μία φίλη μου η οποία είχε βρεθεί εκεί για σπουδές και στα πλαίσια αυτού του ταξιδιού, όταν βρεθήκαμε στο Παρίσι πήγαμε για επίσκεψη στο παλάτι των Βερσαλλιών. 

Στο τεράστιο και πανέμορφο κήπο του παλατιού βρισκόταν ένα μικτό (χρωματικά) ζευγάρι ντυμένοι νύφη και γαμπρός. Ο γαμπρός αν θυμάμαι ήταν λευκός και η νύφη μαύρη (ελπίζω να μη θεωρείται politicaly incorrect το μαύρη). Όπως ήταν αγκαλιασμένοι και ο φωτογράφος τους απαθανάτιζε το όνειρό τους το οποίο γινόταν πραγματικότητα, εγώ είχα κολλήσει και δεν μπορούσα να σταματήσω να τους κοιτάω. Ήταν τόσο γλυκό ζευγάρι όπως κοιτούσαν ο ένας τον άλλον, όπως περπατούσαν δίπλα-δίπλα όπως συμπεριφέρονταν ο ένας δίπλα στον άλλο. Έτσι εγώ δεν μπόρεσα να συγκρατηθώ και είπα στη φίλη μου πόσο ταιριαστό ζευγάρι μου φάνηκε. 

Αυτή η κουβέντα ήταν η αρχή ενός καυγά που δε θα ξεχάσω ποτέ. Μπορεί να ήταν η συνολική της συμπεριφορά η αιτία του καυγά (γενικότερα η φίλη αυτή είναι καλή-χρυσή αλλά πάνω από ένα τριήμερο ολικής συναναστροφής μου μαζί της μας κάνει εκρηκτικό συνδυασμό!) αλλά την αφορμή ακόμη θα τη θυμάμαι. Όχι μόνο δε δέχτηκε πως το ζευγάρι ήταν ταιριαστό (τι πιο ταιριαστό από την αγάπη μωρή???) επειδή ήταν ο ένας λευκός και η άλλη μαύρη αλλά με χλεύαζε για την ατάκα μου αυτή για αρκετή ώρα! Κάπου εκεί εγώ εκνευρίστηκα και ρίξαμε έναν καυγά τρικούβερτο για όλα τα θέματα που είχα συγκεντρώσει από την παραμονή μου εκεί.

Από τότε πάντως κατάλαβα πως αυτή δεν ήταν ένα από τα άτομα τα οποία θα μπορούσα ποτέ να αποκαλύψω την αλήθεια για μένα. Εδώ δεν έδειχνε κατανόηση στο (τόσο αγαπημένο) ζευγάρι μόνο και μόνο επειδή δεν ταίριαζαν χρωματικά, θα μπορούσε ποτέ να δείξει κατανόηση στο ότι ήμουν gay? Με τα πολλά σιγά- σιγά απομακρύνθηκα από αυτήν και τώρα αρκούμαστε στο να πηγαίνουμε για έναν διεκπεραιωτικό καφέ όποτε τυχαίνει να μπορούμε και οι δύο. 


ΥΓ: Περιττό να σας πω πως με αφορμή αυτή την ανάρτηση, επί μία ώρα είχα χαθεί στις ατέλειωτες φωτογραφίες από το ταξίδι μου εκεί... La France est géniale, superbe, magnifique, totalement parfaite!

20 σχόλια:

  1. H Γαλλια ναι, οι γαλλοι ομως γενικα πολυ μαλακες,δηθεν θεματοφυλακες του πολιτισμου και μ*λακιες....Και απ'την αλλη απελαυνουν τους τσιγγανους και απαγορευουν υιοθεσια και γαμο σε καθε μη στρειτ πολιτη....καταλαβαινω γιατι τους κοροιδευει ολη η ευρωπη και οι ΗΠΑ
    Οσο για τη φιλη σου, και ο καφες πολυς ειναι...Μακαρι οι ιδεαλογικες διαφορες να ηταν μικρο ζητημα, αλλα οταν ο αλλος ειναι αλλων αποψεων και αυτο επεκτεινεται σε πολιτικες πρακτικες,η φιλια δεν ειναι βιωσιμη...Τι νομιζεις οτι η ρατσιστρια ''φιλη'' σου θα ψηφιζε σε ενα δημοψηφισμα για το γαμο η την υιοθεσια ομοφυλοφυλων στην Ελλαδα?Μετα απο αυτη τη συνειδητοποιηση σκεψου, αξιζει και ενα καφε?Καποια που συμφωνει με την καταπιεση που υφιστανται διαφυλετικα η ομοφυλοφυλικα ζευγαρια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλοί είναι και οι Γάλλοι μωρέ. Μην μπλέκεις τις πολιτικές μίας χώρας με τους πολίτες της! Απλά αυτή την περίοδο έχουν παγιδευτεί στην διακυβέρνηση του πιο δεξιού δεξιού που έχει κυβερνήσει ποτέ τη χώρα! Δεν το πιστεύω αυτό που λέω αλλά αναπολώ τις ένδοξες μέρες του Ζακ Σιράκ... Ελπίζω να δω τον Ντομινίκ Στρος Καν να επαναφέρει τη Γαλλία στο προσκήνιο του προοδευτισμού αν και εφόσον κερδίσει τις εκλογές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όσο για τη φίλη. Όταν θα βαρεθώ τους καφέδες (και τις ενοχλητικές της ερωτήσεις του τύπου εσένα πότε θα σε αποκαταστήσουμε?) θα της κάνω ένα coming out και μάλλον θα τη ξεφορτωθώ! lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σωστοοοος...
    αλλα πως ξερεις τοσα πολλα για τα πολιτικα της γαλλιας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και όχι μόνο της Γαλλίας... :p

    Κόλλημα από πολύ μικρή ηλικία. Τα παιδάκια της ηλικίας μου όταν ήμουν 7 και 8 χρονών έβλεπαν junior TV. Εγώ τον τότε (ακόμη πιο) βραδύγλωσσο Χατζηνικολάου στο κεντρικό δελτίο του Mega! lmfao

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνώ κι εγώ. Vive la France :-)

    'Οσο για τους γάλλους (μάλλον τους παριζιάνους γιατί απ' αυτούς γνώρισα!) έχω να παρατηρήσω δύο πράγματα.

    Πρώτον το επίπεδο αυτού που αποκαλούμε "πολιτισμένη κουβέντα" μεταξύ φίλων και γνωστών είναι απίστευτα υψηλό. Είναι ουσιαστικά ενημερωμένοι, έχουν άποψη για τα πάντα και ξέρουν να την εκφράζουν. Καμία σχέση με τις καφενόβιες και γηπεδόβιες συζητήσεις που συνηθίζουμε στην Ελλάδα. Το μειονέκτημα είναι ότι -όπως και στις γαλλικές ταινίες- μετά από λίγο καταντάει εξαντλητική τόση ανάλυση!

    Δεύτερον είναι όντως απίστευτα μπλαζέ, όλα τά χουν δει και τά χουν κάνει (ή συμβαίνουν καλύτερα εκεί από οπουδήποτε αλλού) και τους είναι αδύνατο να δείξουν ενδιαφέρον και ενθουσιασμό για το οτιδήποτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η αλήθεια είναι πως οι παριζιάνοι είναι ολίγον ψώνια! Οι υπόλοιποι Γάλλοι είναι περισσότερο άνθρωποι της διπλανής πόρτας. (της γαλλική πάντα διπλανής πόρτας, καμία σχέση με την ελληνική διπλανή πόρτα!!!) Αλλά πάντα πολιτισμένοι και ευγενικοί μέχρι αηδίας. Δηλαδή ο μέσος Έλληνας από την υπερβολική ευγένεια ενός Γάλλου, μέχρι και να τον πλακώσει θα μπορούσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αναρωτιέμαι αν η φίλη σου αυτή έχει αγαπήσει ποτέ κι αν έχει αγαπηθεί...
    Υ.Γ. Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Gay Super Hero, σχετικά με τους Γάλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χτύπησες φλέβα πονηρούλη!
    Ισχυρίζεται πως έχει αγαπήσει, αλλά εγώ πιστεύω πως βρίσκεται (με όποιον βρίσκεται) μόνο και μόνο για να επιβεβαιώνεται! Όσο για το αν έχει αγαπηθεί, σίγουρα όχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά η φίλη τώρα θα έχει τρελό φτέρνισμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν είναι έτσι, τότε αυτό το blog θα έχει προκαλέσει περισσότερο φτέρνισμα ακόμα και από το πιπέρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μύθος το πιπέρι.Το δοκίμασα επίτηδες μια φορά.Εκτός εαν έχω κάψει τα ρουθούνια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι τραγικό να είναι μερικοί άνθρωποι φίλοι σου και να ανακαλύπτεις πως έχουν τέτοιες απόψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό που ξέχασα να αναφέρω είναι και πως είναι και μία από αυτές: http://gayinevia.blogspot.com/2011/01/sorry.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. χμ...εγωπαθης και ψωνιο μου ακουγεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. δε λες πάλι καλά που δεν σιγοτραγουδούσε τον ύμνο της κου κλουξ κλαν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. aizen μέσα έπεσες! Και αν ήταν καμιά εκθαμβωτική -με το συμπάθειο- μουνάρα (με φάγαν οι straight παρέες και ο στρατός!) πάει στο διάλο!

    stewie griffin, δεν είναι τόσο ακραία μωρέ! Απλά θεωρώ ότι η άγνοια και η συντήρηση που διακατέχει την ελληνική κοινωνία προκαλεί τετοιου είδους αντιδράσεις! btw το πιπέρι μάλλον σε σένα δεν πρέπει να πιάνει! εμένα μια χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. φαντάσου να έβλεπε 2 άντρες, έναν λευκό κι έναν μαύρο χαχαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή