Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Ο συνδικαλισμός και εγώ...

Παλαιότερα σε ανάρτησή μου με θέμα το bullying σας είχα γράψει πως ήμουν κάτι σαν το Μαχάτμα Γκάντι σε νεαρή ηλικία. Δεν ήθελα να πλακώνομαι με άλλα παιδιά, ήμουν διαλλακτικός, έβρισκα συμβιβαστικές λύσεις όποτε οξύνονταν τα πνεύματα κ.ο.κ. Επίσης σας είχα εξηγήσει τι εννοούσε η κολλητή μου με την ατάκα της "Οι gay είναι πολύ τυχεροί που σε έχουν μαζί τους" όταν της αποκάλυψα την αλήθεια για μένα.

Όλα ξεκίνησαν λοιπόν όταν ήμουν 7 χρονών περίπου. Πρέπει να ήταν σαββατοκύριακο ή κάποια άλλη αργία καθώς δεν είχαμε σχολείο. Συνεπώς όλη η οικογένεια έπρεπε να πάει για ελιές. Δε ξέρω αν σας έχει απασχολήσει εσάς τους Αθηναίους από που βγαίνει το λάδι για να το βρείτε έτοιμο πακεταρισμένο στο ράφι του Σκλαβενίτη, αλλά να σας ενημερώσω ότι πρώτα πρέπει να πας μαζέψεις ελιές!!! Εκεί που δουλεύαμε λοιπόν, και εγώ βαρυγκομούσα τη μοίρα μου επειδή έχανα το dragonball που έδειχνε η τηλεόραση και εγώ τόσο πολύ αγαπούσα, οι γονείς μου αρχίζουν να μου φωνάζουν γιατί προφανώς κάτι δεν πρέπει να έκανα πολύ καλά! Τέτοια συμπεριφορά όμως για μένα ήταν ανεπίτρεπτη. Θύμωσα τόσο πολύ, αλλά δεν έβγαλα άχνα. Κάθισα οκλαδόν μες τη μέση του χωραφιού και για τις επόμενες 3 ώρες που ήμασταν εκεί δεν έκανα απολύτως τίποτα! Τι να με παίρνουν με το καλό, τι να με απειλούν, τι να μου φωνάζουν, τι να βάζουν την αδερφή μου το βόιδι που συνέχιζε να δουλεύει να με παρακαλάει, εγώ τίποτα! Βρισκόμουν ακίνητος και αμίλητος σαν άγαλμα στη μέση του χωραφιού μέχρι που φύγαμε για το σπίτι. Από την επόμενη φορά μου συμπεριφέρονταν μες την ευγένεια και οτιδήποτε ήθελαν συνοδευόταν πάντοτε από ένα "μήπως θα μπορούσες να...". Εκεί κατάλαβα πως είχα κερδίσει την πρώτη μου μάχη με την εργοδοτική αυθαιρεσία (!) και πως θα μου άρεσε να συνεχίσω να διεκδικώ αυτά που πίστευα ότι αξίζω.

Από κει και έπειτα δεν άφηνα εκλογή για εκλογή που να μη συμμετέχω. Στο δημοτικό άρχισα τη σταδιοδρομία μου ως ταμίας και γραμματέας. Μόνο εγώ κατάφερνα να μαζεύω όλα τα χρήματα με τέτοια σιδηρά πυγμή (ακόμη και δίπλα στην καντίνα την έστεινα για να πάρω τα χρήματα από αυτούς που χρωστούσαν!). Μέχρι το Λύκειο είχα καταφέρει να είμαι ο σχεδόν μόνιμος πρόεδρος της τάξης. Αλλά και εγώ ήμουν δραστήριος. Τι την τάξη κανόνιζα να βάψουμε, τι πρωτοβουλίες για ανακύκλωση έπαιρνα. Θυμάμαι κάποια περίοδο που μας είχαν βάλει σε βορινή τάξη που ως εκ τούτου είχε πολύ χαμηλή θερμοκρασία είχα καταφέρει μετά από ασφυκτική πίεση να συναντηθώ με το δήμαρχο (τι τιμές θέ μου!) και μέσα σε μία βδομάδα είχε εγκατασταθεί ένα επιπλέον καλοριφέρ στην τάξη μας!

Βέβαια η καταπολέμηση της εργοδοτικής αυθαιρεσίας συνέχιζε να με ελκύει πολύ! Έτσι θύμα αυτού του κολλήματός μου έπεσε ακόμη και το αφεντικό της εφηβικής μου ηλικίας. Κάποια στιγμή επειδή με προσέβαλε μπροστά στους πελάτες χώθηκα στην τουαλέτα για κανα μισάωρο. Μετά βγήκα έξω, συνέχισα τη βάρδιά μου. Επέστρεψα και το βράδυ για το υπόλοιπο της βάρδιας και μετά το τέλος της σχεδόν 12ωρης εργασίας του ανακοίνωσα ότι παραιτούμαι. Την επόμενη χρονιά βέβαια ξαναπήγα επειδή και γω είχα ανάγκη από χρήματα και αυτός από έναν καλό υπάλληλο σαν εμένα αλλά με τις σκληρές μου διαπραγματεύσεις πήρα 20% αύξηση και μείωση κατά 2 ώρες του ωραρίου μου. Για να μη σας τα πολυλογώ 4 χρόνια αργότερα και μετά από πολύ σκληρές διαπραγματεύσεις είχα καταφέρει να τριπλασιάσω το μεροκάματο μου (το οποίο ήταν το μεγαλύτερο της επιχείρησης) και να δουλεύω 8 -8μιση ώρες ημερησίως (που ήταν οι λιγότερες της επιχείρησης)!


Βέβαια θα μπορούσα να σας γράψω ακόμη περισσότερα παρόμοια περιστατικά και από την ενήλικη πλέον ζωή μου, αλλά κάτι τέτοιο λόγω της κλειστής κοινωνίας θα συνεπάγετο με αποκάλυψη της ταυτότητάς μου οπότε λέω να το αποφύγω...

12 σχόλια:

  1. χεχε μ'αρεσεις εχεις κοτσια!χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο! είμαι περήφανος για 'σένα!

    Ανθρώπους σαν εσένα χρειαζόμαστε να βγουν μπροστά στην κοινότητα να προασπίσουν τα δικαιώματά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το έχεις σκεφτείς να γίνεις ο πρώτος gay πρωθυπουργός; Δηλωμένα εννοώ! Άρχισε πάντως με μια ψήφο σίγουρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @aizen Είχα κότσια άλλα ήμουν πάντοτε ευγενικός! πχ στον αγράμματο δήμαρχό μας είχα πει "Μα καλά είστε τρελός?" και γενικότερα έκραζα μεγαλύτερους πάντοτε στον πληθυντικό!
    Αν ήμουν παιδί μου θα με είχα σφάξει...

    @george Κάτσε να τελειώνω με τα coming out και θα την αναλάβω και την κοινότητα μετα! :p Όλα απ'τα χέρια μου θα περάσουν ρε παιδί μου? lol

    @zero Αν σου πω πως ένας από τους παράγοντες που οδήγησε στην μακροχρόνια ντουλαπίασή μου ήταν η θέλησή μου να ασχοληθώ με την πολιτική και πως κάτι τέτοιο θα ήταν καταστροφικό για την όποια σταδιοδρομία μου τι θα έλεγες.
    ΥΓ: Μη δηλωμένους ισχύει πως είχαμε κανα δυο? Τον έναν μάλιστα πρόσφατα κιόλας (ονόματα δε λέμε-υπολήψεις δε θίγουμε)?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εεεεε ναι...μη μας κλείσουν κιόλας...χαχα!! Εγώ απλά μια πρόταση έγραψα...

    Η 'ντουλάπες' όλων μας είναι πολύ πιο σύνθετες νομίζω. Αν κρίνω δηλαδή και από τον εαυτό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Xa xa
    Πολύ αποτελεσματικός!
    Καλώς σε βρήκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ειπες στο δημαρχο οτι ειναι τρελος??αυτο δεν ειναι τιποτα!!εγω ειχα διαολοστειλει τον παππου μου και τον θειο μου πριν τα 8 μου!χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μπράβο αγορίνα μου. Έτσι δυναμικός να είσαι στην διεκδίκηση των δικαιωμάτων σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. όσο για την κοινότητα που αναφέρθηκε πιο πάνω, καλοί και οι ήρωες, αλλά οι μάχες κερδίζονται από την μαζικότητα της συμμετοχής, και όχι με εκπροσώπους που θα παλέψουν για εμάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πω πω πιεστικος και με τον 40αρη πιεστικός και με τους γονείς.Τι γαιδουρι θε μου!τωρα εξηγούνται πολλά.θα σου σχολιάσω μετά την ιστορία παρτ 2.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @κοπελούα Τι να κάνω εγώ στη μεγαλόνησο καλέ? Εδώ έχετε κομμουνιστή Πρόεδρο. Εμένα τον κεντρώο ακτιβιστή τι να με κάνετε???? :D

    @athens girl
    Ναι δεν ξέρω αν με έβλεπες να δρω live αν θα έλεγες τα ίδια! Επειδή διάβασα όλα τα post σου, έχω την εντύπωση πως θα μου το βλαμμένο που θα θελες να πλακώσεις στο ξύλο επειδή θα ψήφιζα όχι στην κατάληψη η κάτι αντίστοιχο! :p

    @aizen Στην οικογένεια είναι διαφορετικά! Είπα μαλάκα τον πατέρα μου στα 5!!! lol

    @mahler Δε θα μπορούσα να συμφων'ω περισσότερο. Αν δε βγούμε ομαδικώς από τα καβούκια μας να κάνουμε αισθητή την παρουσία μας και δείξουμε πως είμαστε παρόντες παντού (και όχι μόνο πχ στο pride) δεν πρόκειται να γίνει τίποτα!

    @Stewie Είμαι πισετικός λες? Ε, μάλλον θα φταίει που ήταν και οι άλλοι πιεστικοί μαζί μου και έπρεπε κάπως να το βγάλω προς τα έξω για να μη σκάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή