Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Επιτέλους (σχεδόν) τέλος!

Όλα ξεκίνησαν πριν από 4 εβδομάδες. Τότε είχα αρχίσει να αισθάνομαι έναν ελαφρύ πονόλαιμο, βραχνάδα και ελαφρείς μυϊκούς πόνους. Συνήθεια μου τα τελευταία χρόνια είναι να αποφεύγω τους γιατρούς σε τέτοιες περιπτώσεις (επειδή θέλω να αποφύγω και τα φάρμακα που αυτοί πάντα προτείνουν). Μετά από 10 μέρες περίπου, πολύ πράσινο τσάι και τη μισή παραγωγή της Πελοποννήσου σε εσπεριδοειδή φαινόταν πως όλα ήταν πολύ καλύτερα.

Έλα όμως που κατά την επίσκεψή μου στην Αθήνα για να δώσω μάθημα έφαγα τη βροχή με το τσουβάλι με αποτέλεσμα από την επόμενη μέρα να επανέλθουν τα συμπτώματα (που μόλις είχα καταφέρει να διώξω) συνοδευόμενα αυτή τη φορά και από ρινική συμφόρηση, καταρροή και πονοκέφαλο. Για άλλη μία φορά δεν πτοήθηκα. Κατανάλωσα άλλα δύο κουτιά πράσινο τσάι, ένα βαζάκι χαμομήλι (μιας και το πολύ τσάι είχε αρνητικά συμπτώματα τα οποία έπρεπε να αντισταθμίσω) το υπόλοιπο της παραγωγής εσπεριδοειδών της Πελοποννήσου συνοδευόμενα αυτή τη φορά και από γνωστό φάρμακο για την αντιμετώπιση των συμπτωμάτων (που φέτος πρέπει να έκανε χρυσές δουλειές!). Σα να μη μου έφταναν τα συμπτώματά μου, να έχω και την μέχρι αηδίας υπερπροστατευτική μάνα μου να με έχει γκαστρώσει! Μία να μου λέει να πάω στο γιατρό και μία να προσπαθεί να με μπουκώσει φάρμακα από το stock που έχει σπίτι (ναι εμάς δε μας επηρέασε η απεργία των φαρμακοποιών!!!!). 

Το stock της μάνας μου...


Με τα πολλά. Σήμερα βρίσκομαι στην ευχάριστη θέση να πω πως είμαι (σχεδόν) καλά. Τα συμπτώματα σχεδόν δεν υπάρχουν.

Τον καιρό όμως που ήμουν αδιάθετος κατάφερα πολλά. Αρχικά δεν έχασα την καλή μου διάθεση. Πολλές φορές σκέφτηκα μήπως το πράσινο τσάι είναι... "καλαματιανό" για αυτό και η μόνιμη καλή διάθεση που βασικά έχει αρχίσει να εκνευρίζει ακόμη και εμένα... Επίσης κατάφερα να δω πολλές σειρές και πολλές ταινίες. Σύντομα μάλιστα θα αρχίσω να σας αναλύω τι μου έκανε περισσότερη εντύπωση (αν γράψω αναρτήσεις για όλα όσα είδα, μάλλον σε κάνα χρόνο δε θα έχω τελειώσει!). Κατάφερα παρά τον πονοκέφαλο να διαβάσω, πράγμα που υπό άλλες συνθήκες ακόμη και χωρίς πονοκέφαλο είναι κατόρθωμα. Κατάφερα να μην ξεχάσω να γράφω στο blog. And last but not least: κατάφερα να βελτιώσω την υφή της επιδερμίδας μου από το πολύ πράσινο τσάι και χαμομήλι! Αν έχετε μία τουαλέτα δίπλα σας, συστήνω 6-8 κούπες εναλλάξ πράσινο τσάι και χαμομήλι ανά ημέρα.

11 σχόλια:

  1. Αντε περαστικα!παλι καλα να λεμε-αυτη η γριπη που νομιζω εννοεις πως περασες ειναι υπουλο πραγμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ολίγον από γρίπη και ολίγον από αμυγδαλύτιδα πέρασα. Ευτυχώς χωρις πυρετό. Μου έφαγε 1 μήνα αλλά εξολόθρευσα όλα τα μικρόβια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aν είναι για την επιδερμίδα, φέρε τις νταμιτζάνες :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σιδερένιος!!! Και για την καλή επιδερμίδα, να ξέρεις, έκαναν πολύ καλή δουλειά και τα εσπεριδοειδή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σιδερένιος μικρούλη. Α και τώρα που ανέφερες το "Καλαματιανό", χτες στο τρόλεϊ το βράδυ ένα ζάκι έκανε μπάφο και γίναμε χαρμάνιδες μέχρι να το πάρι χαμπάρι ο οδηγός και να του το σβήσει. Τι παρακμή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @turi Ευχαριστώ! Όντως τόση βιταμίνη C, καλό πρέπει να έκανε!

    @mahler Thanks! Αυτά τα μέσα μεταφοράς της χώρας μας ποτέ δε θα με εκπλήξουν! Όλα μπορούν να συμβούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή