Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Γνωριμία με ένα... άστρο!

Τα άστρα μου για αυτή τη βδομάδα με προέτρεπαν να βγω έξω, μιας και εκεί λέει βρίσκονται οι ευκαιρίες και όχι στο σπίτι (που σύμφωνα πάντα με αυτά η διάθεση μου με προέτρεπε να μείνω!). Έτσι και γω αποφάσισα να ακολουθήσω αυτή τη συμβουλή των άστρων και επεδίωξα να κάνω πράξη την απόφαση που είχα λάβει να πάω για καφέ με μία γειτόνισσα blogger, ένα άλλο άστρο, τη Marionastro!

Αποφασίσαμε λοιπόν να συναντηθούμε στην πολυαγαπημένη της Χαλκίδα (δείτε εδώ ένα δείγμα αυτής της αγάπης της!) και παρόλο που προσπάθησα να πάμε για καφέ στο επίσης πολυαγαπημένο της Mostar (άνετα θα μπορούσε να λέγεται και μόστρα...) δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν ήταν τελικά εφικτό!!!

Τα υπόλοιπα ήρθαν από μόνα τους! Σύμφωνα με την Άση (το παρατσούκλι της κολλητής) θα έπρεπε να έχω μία αδυναμία στους Υδροχοόους (όχι μη με ρωτήσετε δεν είμαι κολλημένος με τα ζώδια, απλά αν έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο πρέπει να βρίσκεις διέξοδο...). Μέχρι σήμερα όμως το αντίθετο παρατηρούσα! Όλοι οι υδροχόοι που γνωρίζω μου βγάζουν μία αντιπάθεια (ένα μπλιαχ που θα λέγε και η Marion!). Αυτήν όμως την υδροχοΐνα μες την καρδιά μου την έβαλα! Ένα από τα πλέον τρελά και καλοσυνάτα άτομα που έχω γνωρίσει (αλλά για να πω και του στραβού το δίκιο, λίγο Mahler τον θέλει ο κώλος της για να στρώσει!!!). Μέχρι να της την πέσω -σας λέω- σκέφτηκα, αλλά μετά συνειδητοποίησα ότι πλέον δεν τα κάνω αυτά γιατί δεν πιέζομαι από τον εαυτό μου και την κοινωνική κατακραυγή (sic) να αποκτήσω ετεροφυλοφιλική σχέση! I have embraced my gay side, βλέπετε (πόσο καιρό το γυρόφερνα να το γράψω αυτό δε λέγεται...)!

Αφού γνωριστήκαμε, αναλύσαμε περαιτέρω τις αναρτήσεις μας και είπαμε τι κρύβετε πίσω από αυτές (βλακείες! Βασικά και οι δυο μας γράφουμε σχεδόν επακριβώς αυτά που εννοούμε αλλά τέλος πάντων)  και εξομολογηθήκαμε αυτά που δεν έχουμε γράψει ούτε στα blog μας κ.ο.κ. είχε έρθει η ώρα να αποχωρήσουμε. Εκεί αποφασίσαμε να επαναλάβουμε σύντομα τη συνάντησή μας αυτή και χώρισαν οι δρόμοι μας!

Και τώρα ήρθε η στιγμή που όλοι περιμένατε! ¨Ηρθε η ώρα της πρότασης! 

Marionastro, will you marry me? Εεεεεεε, λάθος! Marionastro, πότε θα ξαναπάμε για καφέ? 

ΥΓ1: Εδώ και καιρό που διαβάζω παλαιότερες αναρτήσεις στα blog σας με πιάνει λύσσα που κάνατε συναντήσεις blogger και τώρα τις έχετε κόψει! Ε, τώρα αισθάνομαι δικαιωμένος!
ΥΓ2: Αν υπάρχει κανείς άλλος blogger (ή και αναγνώστης δεν κολάμε εμείς!!) από τα μέρη μας που πέρνει μάτι τούτη την ανάρτηση ας επικοινωνήσει για τα περαιτέρω! Φυσικά θα περάσει από casting πρώτα! Και να ξέρετε η marion είναι αυστηρή! Σαν την Καγιά ένα πράγμα!
ΥΓ3: Δείτε τη δική της πλευρά της ιστορίας εδώ

34 σχόλια:

  1. κοιτα χαρα!λες και δεν ειχες ξαναπαει ποτε για καφε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και ποιός σου είπε βρε ότι τις έχουμε κόψει? απλά δεν γίνονται τόσο μαζικά πλέον :)

    Αθήνα πότε θα μας έρθετε να σας κεράσουμε καφεδάκι να στρώσω και την Marion μιας και το είπες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ego tora pou to skeftomai xero kai 4 bloggers...xexe foveros ari8mos! :) kalispera!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλά εγώ δεν θέλεις να σου πώ πόσους έχω γνωρίσει χαχαχα. Αλλά 4-5 από αυτούς έγιναν "οικογένειά" μου οπότε δεν παραπονιέμαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ρε παλιόπαιδο...
    Με συγκίνησες πάρα πολύ ρεεε!
    ΑΙΖΕΝ999 ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ έκανε πολλές χαρούλες! Αλλά και γω! Δε πήγαινα πίσω!
    Μahler ο κώλος μου στη διάθεσή σου για στώσιμο! χαχαχα
    Να κάνουμε σύντομα και μια συνάντηση στας Αθήνας!
    Τώρα που υπάρχει και εκπροσώπηση από Χαλκίδα... δε το συζητώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Aizen Ρε σκατογιατρέ, μη δεις άνθρωπο χαρούμενο, να του την πεις! Μη στεναχωριέσαι! Δε με χάνεις από πελάτη σου! :p

    @mahler Ακόμη χειρότερα. Κάνετε συναντήσεις και δε μας καλείτε! Φτού σου!
    Κάτι θα κανονίσουμε΄για Αθήνα! Αλλά επειδή έχω και μία μικρή αγοραφοβία, ποτέ χωρίς τον Aizen (άντε ρε σκατό θα το βγάλεις πάλι το μεροκάματο!)

    @Levi Είσαι μακριά γαμώτο να γινόμουν ο 5ος σου! :( Καλησπέρα!!!

    @Marion Τι αυτό?! Να δεις από άυριο που θα σε βρίζω ανώνυμα...!!!! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλα αμα κανετε συναξη πειτε να ερθω κι εγω-αμα εχω ορεξη δηλαδη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @aizen999
    μην μας το παίζεις και δύσκολος τώρα χααχαχα

    @Gay in Evia
    Λοιπόν, όποτε και όταν θες το κανονίζουμε μέσω mail όχι από εδω. Καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά ρε Αιζεν! άμα θες! αμα δε θες θα πάρω ένα λεξοτανιλ για να ανταπεξέλθω...

    Οκ Mahler. Θα σου πω όταν είναι.

    ΥΓ περάστε μία βολτα από τη Μάριον γιατί με εκθειάζει! Μην ξεχάσετε να την τρολάρετε όμως γιατί με έβγαλε χανούμι! Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. είσαι όντως τόσο ψηλός??? τότε σίγουρα μπορείς να είσαι βέβαιος πως δεν θα σου την πέσω ποτέ χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλέ σας λέω είναι 2 μέτρα!
    και γω μπροστά του χόμπιτ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΙΖΕΝ999 μέσα! τώρα που πήραμε φόρα!

    Και ξέρεις gayinevia αν στη συνάντηση λέω και κανένα κουλό ξέρεις πώς θα μου απαντάς! Μα φυσικά με την αγαπημένη μου ατάκα:
    "μπλιαχ, μούτζα" χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ναι ρε Mahler είμαι ψηλός. Έπεσα στη μαρμίτα όταν ήμουν μικρός φαίνεται! Δεν είμαι για τα δόντια σου κύριος! Μου πέφτεις... μικρός!

    Όχι Μαριον! Δε θα τη χρησιμοποιώ αυτή την ατάκα! Ποιος είμαι εγώ να μπω ανάμεσα σε έναν gay και την fag hag του???? Ντροπή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. χαχαχα εσύ μου πέφτεις και μικρός και ψιλός χαχααχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. το ψιλός με ι ελπίζουμε να ήταν ορθογραφικό λάθος και όχι λογοπαίγνιο!
    λολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλως σε βρηκαμε εδω δα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χαμένος πας που είσαι Αεκτζής!!!
    Κατρακύλα........χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!
    Την Καλησπέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Coula Καλως ήρθατε!

    @karkinos!ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΕΚΤΖΗΣ ΛΕΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!! I'm proud to be GREEN!!!!!! lol
    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @karkinos7
    καλά μιλάτε και εσείς που διδάξατε ήθος στο Καραϊσκάκης???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ mahler76
    Περισσότερο απο εσάς πάντως που δέρνετε διαιτητές πχ Ευθυμιάδης...που κυκλοφορείται με περίστροφα παλαιότερα και τώρα απλά κλείνετε τα μικρόφωνα σε δημοσιογράφους Ο Καπετάνιος αυτά σαν μερικά παραδείγματα...τουλάχιστον δε κάνουμε τα αίσχη που κάνατε εσείς πέρσι για να πάρετε επιτέλους ένα πρωτάθλημα...εμείς 38 εσείς πόσα;;;
    Στη πολυμετοχικότητα εσείς βρείτε πρώτα και μετά μιλήστε....

    @ Gay in Evia
    Ακόμα χειρότερα για εσένα...

    Την Καλησπέρα μου!!!
    Στους τριτοδεύτερους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @karkinos7
    και αν δηλαδή πριν κάποια χρόνια κάποιοι έκαναν τα ίδια αυτό απαλλάσσει εσάς απο τις ευθύνες σας? Όπως και να έχει την αλητεία των Γαύρων δεν την φτάνει κανείς...όπως επίσης και την συλλογή από πέτσινα πρωταθλήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Άστο να πάει ρε φιλαράκι που θα μιλήσεις εσύ για τριτοδεύτερους! Εγώ ένα έχω να σου πω! Όταν πάρεις πρωτάθλημα με την αξία σου και όχι με την αξία των χρημάτων σου έλα μίλα... Πραγματικά αν ήσουν σωστός φίλαθλος, αυτή τη στιγμή θα έπρεπε να ντρέπεσαι για την κατάντια της ομάδας σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ότι δε μπορείτε να φτάσετε γιατί ποτέ ιστορικά δε μπορέσατε να φτάσετε την αίγλη του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ τη χαρακτηρίζεται απλά αλητεία που ουδεμία σχέση έχει και πέτσινα πρωταθλήματα...πόσο μικροί είσαστε...στη παγωνιά σας τώρα στο - 10....
    Ο Καπετάνιος φέτος μπούκαρε σε δημοσιογραφικό θυρωρείο και σταμάτησε τη μετάδοση επειδή ο εκφωνητής είπε ότι δεν ήταν πέναλντι αυτό που κερδίσατε....χαχαχαχαχαχα...είναι το ήθος της λογοκρισίας...της παραπλάνησης...που έχετε ιστορικά πάντα η Παναθηναϊκή οικογένεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έχεις δίκιο! Οι ομάδες που παίζουν με 14 παίχτες αντί για τους καθιερωμένους 11 έχουν άλλη αίγλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ Gay in Evia
    Δεν υπάρχει λόγος να ντραπείς για ένα μεμονωμένο περιστατικό που συνέβη και δεν είναι από τα χειρότερα που έχουν συμβεί στην ιστορία των χρόνων του ποδοσφαίρου...μάλλον θα έπρεπε να ντρεπόμαστε για το πως μεγαλοποιούμε και εθελοτυφλούμε στην παρουσίαση και αξιολόγηση των γεγονότων...
    Κατάντια...είναι ότι έχει η καμπούρα σας που απο την αρχή της χρονιάς δε θέλετε να τη κοιτάξετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. καλά τραγούδα. δεν σταμάτησε καμία μετάδοση, απλά την είπε στον δημοσιογράφο για το σχόλιό του. Αυτό αφενός δεν συγκρίνεται με τις απίστευτες αλητείες και τους προπηλακισμούς στο γήπεδό σας, τους τραμπουκισμούς του fat boy Marinakis ούτε με τα αγορασμένα πρωταθλήματα. και είχατε και το θράσος να δηλώσετε σήμερα στο δικαστήριο ότι τα έκτροπα του Σαββάτου διήρκεσαν 20 δευτερόλεπτα και για ότι αυτά φταίνε οι παίκτες του Παναθηναϊκού που επιτέθηκαν στους φιλάθλους σας. Τσου ρεεεεεε

    Πάω να κοιμηθώ γιατί με σύγχυσες μεσημεριάτικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Προφανώς και η αλήθεια ποτέ δε σας άρεσε...είπαμε είναι ιστορικά αποδεδειγμένο αυτό...η μετάδοση σταμάτησε υπάρχει και καταγγελία απλά το θάψανε τα αγαπημένα και ελεγχόμενα από τις γνωστές οικογένειες ΜΜΕ..είπαμε ότι δε μπορείτε να κατακτήσετε το χαρακτηρίζετε απλά αγορασμένο....να πάρεις αρκετές κουβέρτες είναι κρύα στο -10.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. βρε αγάπη μου, ακόμα κι αν σταμάτησε η μετάδοση μου λές οτι η αλητεία δίνει άλλοθι στην δική σας αλητεία? Όσο για τις κουβέρτες τις προτιμούμε από τα ΠΕΤΣΙΑ και τα δέρματα. Από τους δημιουργούς της Παράγκας και τους φίλαθλους της ομάδας των μεγάλων ιδιοκτητών απατεώνων κομπιναδόρων και φυλακόβιων, Κοσκοτάς, Σαλιαρέλης, Λούβαρης, Κόκαλης, Μαρινάκης (το ποιός ανήκει σε ποιά κατηγορία το έχει γράψει η ιστορία) υποδείξεις δεν δεχόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. μα δε πρόκειται για αλητεία, την αλητεία την καλλιεργείται για το συγκεκριμένο συμβάν εσείς εδώ και μέρες ως διοίκηση του ανύπαρκτου Παναθηναϊκού...την οποία και θα λουστείτε στο άμεσο μέλλον.
    Μια διαδρομή στην ιστορία σας χωρίς παρωπίδες θα σε πείσει για τα λεγόμενα μου....
    και σας αφήνω να βράσετε στο ζουμί σας για να ζεσταθείτε...χαχαχαχαχαχ....
    Καλό Σας Απόγευμα Βαζέλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. η αλητεία σας φάνηκε και σήμερα στην εκδίκαση της υπόθεσης για τα έκτροπα του Σαββάτου. Με μονταρισμένα βίντεο προσπαθήσατε να παρουσιάσετε το άσπρο μαύρο. Πάντως ο Τοροσίδης ρούφηξε 5 αγωνιστικές έτσι για να γουστάρετε και έπεται συνέχεια. Πολλά φιλιά από την ομάδα που ΔΕΝ τρώει αποκλεισμούς από τις 5 του Αυγούστου στην Ευρώπη χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. το ήθος σας είναι να κυνηγάτε να δέρνετε τους παίκτες σας...άντε και ξανά...
    αποχαιρετώ σας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. χαχα δικοί μας είναι ότι θέλουμε τους κάνουμε, τους βάζουμε φωτιά και τους καίμε χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή