Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Μην κρίνεις ίνα μην κριθείς!

Αυτό λέει η βιβλική εντολή, αλλά δεν ξέρω πόσοι από τους "καλούς" χριστιανούς που είναι γεμάτη η χώρα τη θυμούνται καθ' όλη  τη διάρκεια της ημέρας!

Είχα πάει για καφέ με μία φίλη. Στο δίωρο που ήμασταν μαζί έκρινε τους πάντες και τα πάντα. Χαρακτηριστικότερα σημεία τα εξής:.

Όταν ειρωνικά αναφέρθηκε σε έναν γνωστό για το ότι ακούει όπερα (ακούς mahler?) και για το ότι παίζει σκάκι! Να προσπαθώ να της εξηγήσω ότι όντως μπορεί να μου έκανε εντύπωση η απότομη μεταστροφή της συμπεριφοράς του εν λόγω γνωστού και η στροφή του προς την... ποιότητα, αλλά δεν μπορούσα να τον κατακρίνω για τις επιλογές του αν και εφόσον αυτές ήταν αποτέλεσμα αληθινού ενδιαφέροντος και όχι ψεύτικο δείγμα ποιότητας για να αυξήσει την απήχηση του στις γυναίκες.

Όταν είδε έναν νεαρό με ροζ παπούτσια και ασορτί τσαντάκι μου λέει "Δεν τον είδες?????", "ποιον?" της απαντώ εγώ. "Αυτή την αδερφή με τα ροζ παπούτσια και το ροζ τσαντάκι" μου λέει. "Ε, και?" της απαντάω εγώ. "Εντάξει κύριέ μου είσαι άντρας, τον τρως, δε χρειάζεται όμως να μας το τρίβεις στα μούτρα!". Έχοντας εμένα δίπλα της ντυμένο αρκετά... "ανδροπρεπώς" για τα στάνταρ της και αφού με είχε ρωτήσει για τις σεξουαλικές μου προτιμήσεις όταν είχαμε γνωριστεί και εγώ δεν είχα αφήσει περιθώρια για παρερμηνείες (της είχα πει ότι εννοείται πως ήμουν straight, κούνια που με κούναγε!) φαντάστηκε πως τουλάχιστον σε αυτή της την απόπειρα για κριτική θα με είχε σύμμαχο! Έλα όμως που ατύχησε! Πιάνω την φαρδιά μπλούζα (τύπου Αμερικάνος ράππερ) που φορούσε από τη ραφή του ώμου, την κοιτάω από πάνω μέχρι κάτω όλο νόημα και της λέω "Ήμαρτον με την κριτική των πάντως γλυκιά μου (το όνομά της)! Θα υπερασπίζομαι μέχρι της τελευταίας ρανίδος  του αίματος μου (αυτό πότε επιτέλους θα σταματήσω να το λέω δε ξέρω!) το δικαίωμα όλων ΣΑΣ να ντύνεστε όπως γουστάρετε!!!"

Αυτό το πράγμα που σε μένα φαίνεται τόσο αδιανόητο όμως είναι τόσο σύνηθες. Οι πάντες κρίνουν τους πάντες. Ο κόσμος είναι γεμάτος ομάδες που κρίνουν η μία την άλλη δίχως να λαμβάνουν υπόψιν τις ιδιαιτερότητες της άλλης και κυριότερα την διαφορετική αντίληψη αισθητικής. Κάτι που σε μας μπορεί να φαίνεται παράδοξο, περίεργο και ιδιαίτερο στον άλλον μπορεί απλά να είναι κοινότυπο! Και στο κάτω κάτω της γραφής get over it! Ο κόσμος θα ήταν πολύ βαρετός αν όλοι ήμασταν ομοιογενείς και είχαμε τα ίδια γούστα! 

Συνεπώς ως καλοί Χριστιανοί που είστε: Μην κρίνετε ίνα μην κριθείτε!

8 σχόλια:

  1. Κρα, κρα, κρα, κρα!
    Ωραίες φίλες έχεις! :P
    Ναι, μωρέ, εντάξει... Καμιά φορά η δική μας ανασφάλεια μας κάνει να κρίνουμε αρνητικά τους άλλους. Μόνο και μόνο για να αναδείξουμε κάτι που θεωρούμε καλό δικό μας,μέσα από το ελάττωμα του άλλου...
    Της έχεις εξηγήσει ότι αυτό το κράξιμο που ρίχνει δεξιά και αριστερά την αδικεί και είναι ενοχλητικό;
    φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είναι μόνο ενοχλητικό. Για τη συγκεκριμένη είναι και υποκριτικό! Αν είχα μπει στο τριπάκι να την κρίνω θα μπορούσα να το κάνω όλη μέρα!
    Όσο για τους φίλους και φίλες είναι όλοι τους ένας κι ένας! Μόνιμη πηγή έμπνευσης για ποστ σχετικά με την ομοφοβία! :P
    Αν δεν είχα αποφασίσει πως είχαν άλλοι προτεραιότητα σήμερα θα της έκανα και coming out,να την έβλεπα να τα μαζεύει όπως όπως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟια είναι αυτή η μαντάμ που μας την λέει επειδή ακούμε όπερα??? φέρε μου την να την χαστουκίσω τώρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. aizen, και για έναν closeted ομοφυλόφιλο παραφράζεται ως εξής: Everyone hates you in your face, without even knowing!!

    mahler, να σου στείλω διεύθυνση να γίνει ένα anti-opera bashing...??? χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γυναίκες αγόρι μου. Τι περίμενες; Το μυαλό τους στο κουτσομπολιό. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σωστός ο μπέαρ! Μούτζες παιδί μου είμαστε, τι περιμένεις; χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για να λέμε και του στραβού το δίκιο, δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην ασκεί κριτική... όλοι το κάνουμε!
    Το θέμα είναι πόσο συγκαλυμμένα και διακριτικά γίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Bear, το κουτσομπολιο δεν με πολυπειράζει. Το έχω και γω λίγο μέσα μου βλέπεις. Αλλά αυτή η γενικευμένη και απόλυτη κριτική των πάντων με τρελαίνει!

    Marion, μούτζες μεν, γλυκιές δε!!! χαχαχα

    Turi, ακριβώς αυτό! Και επίσης κατά πόσον η κριτική δε γίνεται δεύτερη φύση μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή