Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Η αποπλάνηση ενός 40χρονου... έφηβου (part 1)

Όταν είχα πρωτοξεκινήσει τη λειτουργία του blog και έγραφα για να ξεπεράσω την άσχημη ψυχολογική κατάσταση στην οποία είχα βρεθεί ένας ανώνυμος αναγνώστης είχε σχολιάσει πως ταυτιζόταν με αυτά που έγραφα τότε και πως θα ήθελε να τα πούμε. Από τότε μιλήσαμε κάποιες φορές μέσω mail και μου εκμυστηρεύτηκε κάποια πράγματα. Εγώ θα ήταν ανώφελο να εκμυστηρευτώ κάτι αφού τα γράφω σχεδόν όλα στις αναρτήσεις μου. Με τα πολλά είπαμε να συναντηθούμε να τα πούμε και από κοντά. Λόγω όμως υποχρεώσεων με το διάβασμά μου άργησε κάπως να γίνει αυτό. Ανταλλάξαμε αριθμούς, και του τηλεφώνησα όταν ήταν να πάω Αθήνα έτσι ώστε να τα λέγαμε από κοντά.

Αφού το πήρα απόφαση και μετά από τρεις αναβολές (κάθε ώρα που πέρναγε έλεγα μέσα μου σε μία ώρα θα τον πάρω) του τηλεφώνησα, το σήκωσε και άκουσα μία πραγματικά... "ραδιοφωνική" φωνή. Εκεί κόμπλαρα. Ήμουν ιδιαιτέρως μαγκωμένος και μετά βίας μπόρεσα να ξεστομίσω την ώρα την οποία θα μπορούσα να συναντηθούμε. Παρότι δεν είχα στο μυαλό μου να γίνει τίποτα πιο πονηρό μεταξύ μας, η φωνή του με κόλλησε. Παρόλα αυτά σκεφτόμουν αυτό που μου είχε γράψει σε ένα από τα mail του, πως ήταν δηλαδή πολύ μεγαλύτερός μου, και προσπαθούσα να μην σκέφτομαι τίποτα.

Την επόμενη μέρα συναντηθήκαμε. Ενώ τον περίμενα έπιασα τον εαυτό μου να θέλει ενδόμυχα να είναι όμορφος όσο και η φωνή του. Και τελικά ήταν. Παρότι 40ρης, είχε παρουσιαστικό τουλάχιστον 10 χρόνια μικρότερου. Είχε και αυτό το geeky look με γυαλάκια που τόσο με εξιτάρει. Πήγαμε να φάμε. Εκεί άφηνα αυτόν να μιλάει. Καταλάβαινα (αφού είχαμε σχεδόν παράλληλες πορείες) πόσα θα είχε να βγάλει από μέσα του. Όσο μίλαγε, τόσο καταλάβαινα πως είχαμε τόσα κοινά. Από ενδιαφέροντα μέχρι πολιτικές αντιλήψεις και επαγγελματικό κλάδο. Μάλιστα αισθάνθηκα πως αν δεν είχα βρεθεί σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση πριν από 2 μήνες και δεν άνοιγα το blog, μπορεί σε 15-20 χρόνια να ήμουν εγώ στη θέση του. Στο τέλος της βραδιάς πήγαμε σπίτια μας κανονίζοντας να τα ξαναπούμε την επόμενη μέρα χωρίς να συμβεί τίποτα. Όλο το βράδυ όμως δεν μπορούσα να κοιμηθώ αν και ήμουν κουρασμένος. Σκεφτόμουν πόσο καλός άνθρωπος ήταν (με βάση τις ιστορίες του) και πόσο κρίμα ήταν που όλοι γύρω του τον εκμεταλλεύονταν. Από το αφεντικό και τους γείτονες μέχρι και τους συγγενείς. Σκεφτόμουν επίσης πόσο κρίμα ήταν που ήταν μονίμως μόνος του όλη του τη ζωή και πως για να ξεφύγει από τη μοναξιά δούλευε ατελείωτες ώρες 7 μέρες τη βδομάδα. 

Το επόμενο πρωί, έχοντας ξεκλέψει 2-3 ώρες ύπνου με βρήκε πάλι να τον σκέφτομαι (ήταν προφανές πως την είχα πατήσει μαζί του!) και εκεί αποφάσισα να του στείλω το εξής:

Με κατέστρεψες! Έχω που έχω πρόβλημα ύπνου σκεφτόμουν και σένα. Ζήτημα είναι να κοιμήθηκα 3 ώρες. Είσαι τόσο καλός άνθρωπος σε σημείο που σκέφτομαι πως δεν μπορεί, κάποιο λάκκο έχει η φάβα. Τώρα θα μου αποκαλύψει πως έχει γυναίκα και 2 παιδιά η κάτι αντίστοιχο... Ανυπομονώ να τα πούμε και σήμερα.

Με τα πολλά το βραδάκι συναντηθήκαμε για δεύτερη φορά. Το δείπνο κυλούσε περίφημα. Ήταν από αυτά που δεν καταλαβαίνεις πότε πέρασαν τρεις η τέσσερις ώρες. Δυστυχώς όμως έπρεπε να επιστρέψω στο σπίτι της κολλητής (που λίγες ώρες πριν της είχα αποκαλύψει ότι είμαι gay) επειδή έπρεπε να πέσει για ύπνο και δε είχα κλειδιά. Προσφέρθηκε να με συνοδέψει μέχρι το σπίτι της και το έκανε. Όταν φτάσαμε, εγώ περίμενα να με φιλήσει (αφού εγώ του είχα δείξει ενδιαφέρον τόσο με το μήνυμα όσο και όλη τη βραδιά). Άλλωστε για ποιον άλλο λόγο προσφέρεσαι να συνοδέψεις τον άλλο σπίτι του? Αλλά παρόλη την προσπάθειά μου να τον σαγηνεύσω με το πονηρό χαμόγελό μου, χαιρετηθήκαμε απλά και αποχωριστήκαμε. Εγώ όταν έφτασα στα σκαλιά της εισόδου γύρισα να κοιτάξω και τον έβλεπα να απομακρύνεται περπατώντας σα χαμένος. Εκεί σκέφτηκα να τρέξω πίσω του, να τον γυρίσω προς το μέρος μου και να τον φιλήσω (πολύ κινηματογραφικό, ε?) αλλά τίμησα τη μεγάλη παράδοση δειλίας που έχω και απλά χτύπησα το κουδούνι για να μου ανοίξει η κολλητή...


18 σχόλια:

  1. εδω υπαρχει ενας ερωτας μεγαλος...
    εγω παντως θα δισταζα να γνωρισω καποιο μεσω ιντερνετ.που ξερεις οτι δε θα σε δεσει στο υπογειο και δε θα κανει τα ποδαρακια σου πατσα?τοσοι ψυχακηδες υπαρχουν εκει εξω!ακου και τον ειδικο... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο 40αρης όσο νέος και να φαίνεται τα αρχίδια έχουν ήδη αρχίζει και ψιλοζαρώνουν.Αλλά περί ορέξεως πάντα!Τώρα ο συγκεκριμένος μου φάνηκε και λίγο κότα οπότε αστο δεν θα κάνεις εσύ τον ψυχολόγο του άλλου,βάλε καλύτερα τον Αιζεν να ψησει κατάσταση,μιας και δεν μπορεί να γνωρίσει μέσω ιντερνετ θα γνωρίσει μέσω εσού.(λύσεις για όλα)

    Αν και ψυχάκηδες παντού υπάρχουν,απλά το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να μην πηγαίνεις σε άγνωστα σπίτια απο το πρώτο βράδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @aizen Αν σου πω ότι τα έλεγα και γω αυτά? Αλλά δεν είχα σκοπό να κάνω τίποτα μαζί του, είπα κιόλας μα έξω θα βγούμε, ασφαλείς θα είμαστε, οπότε καθησύχασα τον εαυτό μου.

    Ο φόβος πάντως για να μην εξελιχθεί η κατάσταση σε θρίλερ μειωνόταν όσο τον γνώριζα περισσότερο, αλλά ενδόμυχα φίλαγα και λίγο τα νότα μου!

    Βέβαια μιλάμε για έναν πολύ συναισθηματικό, ευαίσθητο και πράο άνθρωπο οπότε όλες οι σκέψεις μπαίνουν στο περιθώριο!

    @stewie 1ον Έχε υπόψιν ότι διαβάζει το blog...
    2ον εξίσου κότα με αυτόν μέχρι εδώ ήμουν και γω, οπότε μάλλον πρεπεί να πάμε παρέα στον ψυχολόγο...
    Πάντως λύσεις βρήκες για όλα άτιμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @40ρης αχαχαχαχα Πέστα ρε άνθρωπε!

    Πάντως εχετε υπόψιν ότι δε είναι το ίδιο άτομο με τον 40ρη της ανάρτησης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε ακόμα καλύτερα που το διαβάζει τι νομίζεις θα ντραπω?Εγώ γενικά μίλησα!Αν είναι τόσο καλοδιατηρημένα να μας τα δείξει μην τα κρατάει για τον εαυτό του και σηκώνεται και φεύγει!

    Εγώ πιστεύω οτι αν σου αρέσει κάποιος πάρα πολύ δεν σηκώνεσαι και φεύγεις έτσι,χωρίς κανένα δείγμα και καμιά κίνηση.Καλά και τα χαμογελάκια που έκανες και εσύ λίγο teen-flirt μου φάνηκε,να σου πω την μαύρη αλήθεια μου,που δεν άρμοζε και πολύ.Θα μπορούσες να ρωτήσεις πιο πριν την κολλητή αν θα σου παραχωρούσε το σπίτι για ενα drink καθώς και άφθονα προφυλακτικά,για το ενδεχόμενο πάντα.Αλλά και εσύ ανοργάνωτος.Και θες να γίνει το αθηναικό στενό Brokeback Mountain.Δεν γίνονται αυτά καλέ μου!

    Άντε πάω να ετοιμάσω τα πραγματά μου για Αθήνα και θα μπω μετά να δω τι παίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @stewie Έχειε πέσει αρκετά μέσα, με τον δικό σου καυστικό πάντα τρόπο! Αντί απάντησης Θα αρκεστώ να σε παραπέμψω στο part 2!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια συμβουλή μόνο, έναν άνθρωπο δε τον γνωρίζεις αν είναι ''καλός'' ή όχι από δύο ραντεβού για φαγητό...και το αν τη πάτησες ή όχι θα φανεί μετά το πέρας του ενθουσιασμού που συνοδεύει πάντα μια ενδιαφέρουσα γνωριμία.
    Καλή τύχη.
    Την Καλησπέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @karkinos Εντάξει δίκιο έχεις. Έτσι κι αλλιώς ακόμη και άτομα που ξέρεις για χρόνια μπορεί να σε εκπλήσουν με τη συμπεριφορά τους...
    Αυτό που ήθελα να πω είναι πως οι πρώτες ενδείξεις ήταν τέτοιες.
    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το πολυαναμενόμενο (λέμε τώρα) σχόλιό μου θα πέσει μετά την ολοκλήρωση της ιστορίας. Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπροστά στο δρόμο που άνοιξε ο Turi κινείται η ανάρτηση. Πολύ ενδιαφέρον είναι πάντα να κοιτάς μέσα από τη κλειδαρότρυπα εξάλλου. Αν σου αρέσει καμάρι μου, με το καλό και τα κουφέτα! Χαχα! Και η ηλικία σιγά το εμπόδιο. Αν υπάρχει κάτι μεταξύ δύο ανθρώπων, καμιά ηλικία δεν μπαίνει ανάμεσά τους...τουλάχιστον στην αρχή!! ;-)

    Περιμένουμε τη συνέχεια...αν και εφόσον ο 40άρης σε διαβάζει και αφήνει και σχόλιο...με το συμπάθιο κιόλας, αλλά μια χαρά ξέρουμε τι έγινε!

    Φιλική συμβουλή (αφήνοντας μια μικρή αμφιβολία για το τέλος), τα blog δεν είναι για να ζούμε, ούτε να μοιράζουμε τα γεγονότα της ζωής μας μέσα από αυτά. Πόσο μάλλον δε να μεταφέρουμε αισθηματικές ρεαλιστικές εμπειρίες που είναι σε ροή. Η ζωή είναι πέρα από εδώ και είναι μέγιστο λάθος να την φιλτράρεις μέσα από αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρε Zero, έχω πει πολλές φορές ότι για μένα το blog αυτό είναι κάτι σαν ψυχανάλυση. Ότι θα έλεγα εκεί το λέω εδώ. Και η θετική επίδραση είναι εμφανής πάνω μου!

    Τέτοια λέγε πάντως για "μεταφορά αισθηματικών ρεαλιστικών εμπειριών σε ροή" να του δίνεις και θάρρος! Δεν του πολυαρέσε όταν του είπα ότι θα τα εγραφα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και συγνώμη που στο λέω, αλλά είχε και απόλυτο δίκιο!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Επίσης, σαφώς τα Blogs είναι μια μορφή ψυχανάλυσης. Απλά μη ξεχνάς ότι στο γραφείο του ψυχολόγου είσαι εσύ και αυτός. Εδώ δεν ισχύει το ίδιο! Οπότε ειδικά κάποια πράγματα που δεν αφορούν μόνο εσένα, καλό είναι να είσαι πιο φειδωλός με το να τα βγάλεις προς τα έξω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Zero, με έχεις κάνει και αισθάνομαι τύψεις τώρα...
    Ούτε ονόματα υπάρχουν ούτε τίποτα! Έστω είναι group therapy τότε. Μόνο που δεν βλέπεις τον άλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θα προτιμήσω να σχολιάσω αναλυτικά στο τέλος της ιστορίας. Πάντως έχε υπόψη σου ότι μπορεί να είναι δειλός, όπως λες, αλλά μπορεί να είναι και μπερδεμένος: έχεις σκεφτεί ότι έχετε μια διαφορά αρκετών χρόνων; Κι από την άλλη ότι αυτή η διαφορά μπορεί να σημαίνει περισσότερα βιώματα που δεν είναι τις περισσότερες φορές θετικά;
    Περιμένω την συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Turi, δε λέω ότι είναι αυτός δειλός. Για μένα είπα. Πάντως ta περί βιωμάτων δεν ισχύουν. Θα καταλάβεις στο part2!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εμένα ο σύντροφός μου είναι 51 πλέον,(είμαστε 8 χρόνια μαζί) και τα αρχίδια του είναι μια χαρά, όσο για το πέος του είναι πιο σκληρό και από 20χρονου. Πείτε στο “αγγούρι” που έγραψε πιο πάνω για πεσμένα αρχίδια, ότι το τσιγάρο που καπνίζει, μάλλον δεν είναι κανονικό και του δημιουργεί παραισθήσεις. Αλλά γιατί τον αποκαλώ αγγούρι? Καμιά οροθετική πουτάνα θα είναι που δεν έχει ιδέα τι σημαίνει συμβίωση και σταθερός μόνιμος δεσμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή