Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Το τραγούδι της εβδομάδας

Πέραν από τη λίστα με αναρτήσεις άλλων ιστολογίων που διάβασα και μου άρεσαν και έχω βάλει στο δεξί μέρος του blog (δεν ξέρω κατά πόσον το έχετε αντιληφθεί!), αποφάσισα να δημιουργήσω και μία "στήλη" όπου θα λέγεται το τραγούδι της εβδομάδας.

Για αυτή την εβδομάδα το τραγούδι που θα αναρτήσω είναι το Numb των Linkin Park.



Είναι ένα από τα πλέον παιγμένα και ακουσμένα τραγούδια που πάντοτε βρίσκει μία θέση στα κινητά μου (θεωρώ το mp3 passe από τη στιγμή που τα κινητά προσφέρουν όλα τα καλά σε μία συσκευή!). Ο λόγος που το αγάπησα τόσο πολύ είναι γιατί αισθανόμουν ότι έχει γραφτεί για μένα (when I was depressed and closeted...). Το τί κλάμα έχω ρίξει ακούγοντάς το και τραγουδώντας το δε λέγεται...

6 σχόλια:

  1. καταλαβαίνω για ποιό λόγο ο στίχος ειδικά σε κέρδισε. Αλλά η μουσική είναι πολύ μακριά από τα ακούσματα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ δηλαδή που έχω mp3 player είμαι passé;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπάρχουν και τα ipod βλαχάκι!!!!

    συγνώμη.με προκάλεσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @mahler Ακρίβως αυτό με κέρδισε. Ο στίχος. Αλλά και η μουσική συνέβαλλε! Υπέθετα πως δε θα ήταν και πολύ του γούστου σου!

    @aizen και Zero
    Πολύ τπους αγαπάω και γω!

    @turi Νταξ μωρέ! Απλά εγω δεν μπορώ να κουβαλάω πολλά gadgets πάνω μ! ΥΓ: Ένα mp3 πάντως (φτηνό κατά προτίμηση!!!) πάντοτε βολεύει για δύσκολες καταστάσεις όπως τρέξιμο, ποδήλατο, γυμναστική θάλασσα κ.ο.κ.

    @stewie Σιγά ρε ευρω-πεε! :p Που ότι overpriced σαβούρα σας πετάει το σαπιόμηλο πάτε και το αγοράζετε! Είπαμε είμαι αμερικανάκι, αλλά ipod δεν παίρνω που ο κόσμος τούμπα να έρθει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή