Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Σαχλοπαίγνια...

Με κάλεσε ο Mahler παίξω σε ένα παιχνιδάκι και εγώ δεν έχασα χρόνο. Φαίνεται δεν είναι της μοίρας γραφτό να γράψω μία ανάρτηση που αφορά ένα θέμα επικαιρότητας εδώ και ένα μήνα σχεδόν. Πάντα κάτι άλλο βρίσκεται και μένει για πιο μετά...

Λοιπόν ξεκινώ:

 English version:

1. What do you order at Starbucks?
Grande mocca coconut frapuccino light (αυτό με μάρανε!!!)or jasmine orange tea.

2. What's one thing in your closet that you cannot live without?
Myself! :P

3. What's one thing that most people probably wouldn't know about you?
That I'm gay! :P

4. Name one thing that you want to do before you die
Become president of a federal EU. (I'm never gonna die bitches!!!)

5. What's one food that you cannot live without?
Chicken or Turkey!!!

6. What quote/phrase do you live your life by?
Tis better to remain silent and be thought a fool, than speak and remove all doubt. (Abraham Lincoln) However, I, probably, do not try enough to live by it! ;)

7. What's your number one most listened to song on iTunes?
Not an iTune user. However as I have already stated before my no1 listened song is "Numb" form Linkin Park.

8. What kind of style would you define yourself as having?
In order to make some of my readers (that keep making fun of me staying in a non-urban area) happy, I would say the style of a redneck! :P

9. Favourite number
Three! You know why! ;)

10. Two hobbies
Blogging (holy shit!) and Diplomacy (yeah, it could be a hobby!!!)

11. Two pet peeves
1) scratching one's nose
2) talking very silently (greeks are loud after all!)

12. Guilty Pleasure
Ice cream... Kaimaki preferably!

Greek version
1. Τι νομίζεις ότι μπορείς να κάνεις, αλλά τελικά δεν μπορείς.
Κωλοτούμπα (και να παραμείνω άθικτος!)

2. Ποια λέξη δυσκολεύεσαι να προφέρεις
Στα ελληνικά σχεδόν όλες! Είμαι μεγάλος σαρδαμιστής (μεγαλύτερος και από την Όλγα Τρέμη!). Μπορεί να πω την πιο μεγάλη και δύσκολη λέξη χωρίς σαρδάμ, και να κάνω το πιο τραγικό σαρδάμ με την πιο μικρή και εύκολη!

3. Αγαπημένο cartoon
Οι Jetsons! (κάτι σαν flinstones, αλλά στο μέλλον!) Εντάξει μπορεί να μην είναι και το πλέον αγαπημένο μου, αλλά ήθελα να το μνημονεύσω κάποια στιγμή σε ανάρτηση (μιας και δεν έχω βρει άλλον που να το έβλεπε... )

4. Πες 2 προτερήματα και 2 μειονεκτήματα
Προτερήματα
1)Είμαι τόσο καλός που συχνά πέφτω θύμα εκμετάλλευσης.
2)Είμαι τρομερά έξυπνος!
(2 είπε αλλά αν έπρεπε να βάλω τρία θα έλεγα πως είμαι πολύ μετριόφρων...)
Μειονεκτήματα
1.Είμαι τόσο καλός που συχνά πέφτω θύμα εκμετάλλευσης
2.Είμαι τρομερά νευρικός (στα όρια της σχιζοφρένειας!) αλλά ευτυχώς μου περνάει εύκολα!

5. Ποιο είναι πιο σημαντικό; αγάπη, φήμη, δύναμη, ή λεφτά?
Κουτάκι "όλα τα παραπάνω" δε βλέπω και ανησυχώ! :P

6. Αν μπορούσες να ζεις σε οποιαδήποτε χρονική περίοδο, ποια θα ήταν, και γιατί;
Πάντοτε με ιντρίγκαρε το μέλλον. Οπότε μάλλον στο μέλλον θα ήθελα να ζω... Από την άλλη αν ήταν να πάω στο παρελθόν θα ήθελα να ζω στην εποχή της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας αλλά με τις σημερινές μου γνώσεις (για να τις εκμεταλλευόμουν και να άλλαζα το μέλλον, δηλαδή το σημερινό παρόν!).

7. Μπορείς να θυμηθείς, τι έκανες σαν σήμερα, ένα χρόνο πριν;
Βρισκόμουν στο τρένο. Ήταν Μ Πέμπτη και είχα πάρει άδεια από το στρατό και επέστρεφα Εύβοια, αφού το πρωί είχα ρίξει έναν καυγά τρικούβερτο με το διοικητή, μιας και τον κατηγορούσα για προνομιακή μεταχείριση ενός στρατιώτη... (μαλακία έγραψα! Ήταν Μ. Τετάρτη. Οπότε μάλλον σκοπιά θα έκανα και θα ετοιμαζόμουν για όλα αυτά που θα γίνονταν την επόμενη μέρα!)

8. Έχεις επαναλαμβανόμενα όνειρα ;
Ναι. Ένα από τα πλέον επαναλαμβανόμενα όνειρα (ή μάλλον εφιάλτες) είναι ένα που διαδραματίζεται σε μία γειτονική πολυκατοικία με πρωταγωνιστή εμένα και μία κούκλα τύπου Barbie. Για να καταλάβετε καλύτερα, πως λέμε "Chucky, η κούκλα του Σατανά", σε μένα είναι "Barbie η κούκλα του Σατανά"! (aizen αν μπορείς εξήγησέ μου αυτό το όνειρο μιας και το βλέπω και από πολύ μικρή ηλικία!)

10. Ποιο είναι το ζώδιο σου;
Τοξότης. Θέλετε και φώτο ζωδιακού χάρτη? Αν ναι πείτε το να την ανεβάσω!

11. Πως κοιμάσαι;
Σε εμβρυακή στάση με μαξιλάρι ανάμεσα στα πόδια.

12. Ποιο είναι το αγαπημένο σου vampire ;
O Ryan Reynolds (soooooo hot!!!!) από το Blade! Μπορεί να είχε "γιατρευτεί" και να ήταν πλέον κυνηγός vampire, αλλά αφού είχε υπάρξει έστω και για μία φορά μετράει!

Μα πείτε μου, δεν είναι πολύ μανάρι?
Σόρρυ, οι υπόλοιπες ερωτήσεις δε μου πολυάρεσαν και απείχα! :P Επίσης εγώ με τη σειρά μου δε θα χώσω κανένα! Όσοι πιστοί...

20 σχόλια:

  1. ευτυχώς τις ερωτήσεις δεν τις έφτιαξα εγώ οπότε δεν παρεξηγούμαι χαχαχα. ο aizen πάντως θα μπορούσε να κάνει πάρτι και με τον τρόπο που κοιμάσαι, αν και αυτό όσο και το όνειρο με την μπάρμπι είναι πολύ εύκολα ερμηνεύσιμα ακόμα και για όσους δεν έχουμε σπουδάσει ψυχολογία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βασικα mahler,η εμβρυακη σταση δηλωνει μια ανασφαλεια την οποια η σταση αυτη απαλυνει θυμιζοντας τη σταση που ειχαμε στη μητρα της μητερας μας..Θα ελεγα κι αλλα αλλα απλα θα εκανα φιγουρα χαχαχα.οσον αφορα το ονειρο,δεν ειμαι και πολυ της ψυχαναλυσης,κι αλλωστε δεν λες λεπτομερειες!
    οσο για τον ryan reυnolds,να ξερες ποσο σε νιωθω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτόν τον καφέ στα starbucks, τον έχεις γραμμένο σε σκονάκι για να τον παραγγέλνεις ή τον θυμάσαι απ΄εξω?
    Εντυπωσιάστηκα. Φιλιά και καλησπέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @mahler Ναι ρε γιατί άμα τις έγραφες εσύ θα γινόταν η μούρη σου κρέας! :P

    @aizen Βασικά κοιμόμουν μπρούμητα επί πολλά χρόνια, αλλά λόγω προβλήματος με τη μέση, βολεύει να κοιμάμαι έτσι. Οπότε ίσως να μην υπάρχει και ερμηνεία στο τρόπο που κοιμάμαι!

    Τώρα σε ότι έχει να κάνει με τη Barbie: Με κυνηγάει να με σκοτώσει και γω τρέχω πάνω κάτω τους ορόφους και κρύβομαι στον κήπο του κτιρίου πίσω από κάτι θάμνους, πηγαίνω στο γκαράζ και κρύβομαι πίσω από τα αυτοκίητα. Τη βλέπω να με ψάχνει με ένα κουζινομάχαιρο στο χέρι και λίγο πριν ξυπνήσω πάντα με έχει πλησιάσει επικίνδυνα και εγώ έχω κολλήσει στο έδαφος και δεν μπορώ να τρέξω όπως πριν! Η Barbie συχνά αντικαθίσταται από ένα κορίτσι αμεα με κινητικά προβλήματα που είναι λίγο πιο μεγάλο από μένα και ερχόταν τα καλοκαίρια στη γειτονιά... (I know, I know! I've got BIG issues!!!)

    ΥΓ: Τον Ryan πάντως όταν τα φτιάξουμε και τον βαρεθώ θα σου τον κάνω κοννέ για να τον ξεφορτωθώ! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @nefelokokkugia Καλέ εννποείται απ'έξω! Για ποιον με πέρασες! Ποιο εύκολα λέω αυτό από το όνομά μου να φανταστείς! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @aizen999
    ξέρω τι υποδηλώνει η στάση του ύπνου. Όσο για το όνειρο, θα έλεγα πως είναι προβολή της εσωτερικής πάλης του ονειρευόμενου με την "θηλυκή του πλευρά" ή αν θέλεις με τον τρόπο που η ομοφυλοφιλία του εκδηλώνεται στον ίδιο, με τα όποια δηλαδή "θηλυπρεπή" στοιχεία της συμπεριφοράς του που στο όνειρο ταυτίζονται με ένα κατεξοχήν σύμβολο της γυναικείας κοινωνικοποίησης (και καταπίεσης) του Δυτικού κόσμου, την κούκλα Μπάρμπι. Τώρα και με 9,99 σε ένα Jumbo της γειτονιάς σας χαχαα

    Να δείς που όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία αποδοχής του εαυτού του τόσο από τον ίδιο όσο και το κοινωνικό του περίγυρο, όταν θα βγεί εντελώς από την ντουλάπα, θα σταματήσει να βλέπει και το όνειρο με την δολοφονική Μπάρμπι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λοιπόν 3 πράγματα θα πω:

    1. Καϊμάκι
    2. Καϊμάκι
    3. Καϊμάκι

    Πεθαίνω!

    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. φοβερο υπαρχει και σε αγγλικη βερσιον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. mahler76,μολις σε ερωτευτηκα.
    με σεβασμο,aizen999

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. gay in evia,ειδες τι γινεται αμα υπερ-αναλυει κανεις?δε σκεφτηκα τους ανατομικους λογους!υπεθεσα οτι κοιμοσουν ετσι απο επιλογη
    -οσο για το hottie της αναρτησης,μα ποιος μπορει να βαρεθει ενα τετοιο παιδι?μην ακουω τρελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @mahler Μήπως ήταν η πάλη μου με το διακαή πόθο των δικών μου να μου επιβάλουν μία καλή νύφη? Για αυτό και με κυνηγάει και δε θέλω να με πιάσει επειδή μπορεί να με παντρευτεί...? Αυτό το σκέφτηκες?

    @Εκείνος Και εγώ πεθαίνω! Και έχω και το λαιμό να με (ξανα)ενοχλεί τις τελευταίες μέρες οπότε δυσκολεύομαι...

    @άσωτος Ναι αν και δεν είναι το ίδιο, οπότε συμβάλει στο να αποκτήσετε μία πιο εμπεριστατωμένη άποψη για μένα...

    @aizen Μπορεί να ξεκίνησα να κοιμάμαι για ανατομικούς λόγους έτσι αλλά τώρα συνήθισα και δεν μπορώ αλλιώς! Υπενθυμίζω πως είμαι τοξότης οπότε σου απάντησα ποιος θα μπορούσε να βαρεθεί ένα τέτοιο παιδί...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αχ οτι θελεις gay in evia ,αλλα μη μου μιλας για ζωδια...ειναι οτι πιο αντιεπιστημονικο κι παραλογο υπαρχει,εκτος απ'τις θρησκειες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ το ξέρω, παρόλα αυτά διασκεδάζω να ασχολούμαι... (φταιει και αυτή η ρουφιάνα η κολλητη!)
    Πάντως έχω την άποψη ότι τα ζώδια είναι μακράν πιο "επιστημονικά" από τις θρησκείες! Νταξ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ok gay in evia,
    οι απατες που επιλεγουμε ειναι παντα πιο ελκυστικες απ'την αληθεια :P
    εγραψα παλι ο πουστης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό που όλοι σας θεωρείται ότι κανείς άλλος δεν έβλεπε τα κινούμενα σχέδια που βλέπατε...θα με τρελάνει...χαχαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @aizen999
    ω σας ευχαριστώ πολύ μικρέ μου κύριε :)

    @Gay in Evia
    και δεν κάνουμε ένα τραπεζάκι να φωνάξουμε το Φρόιντ να μας τα πεί ένα χεράκι που ήταν και περισσότερο επαγγελματίας???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. οι Jetsons ήταν από τα αγαπημένα μου...και θυμάμαι ένα εεισόδιο ή τηλεταινία...που πήγαν αυτοί στα προιστορικά χρόνια και οι Flintstones στο μέλλον στη θέση τους...χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @zero Πραγματικά δεν είχα συναντήσει κανέναν που να το ήξερε ή έστω να του θύμιζε κάτι! Βασικά ούτε και εγώ καν θυμόμουν το όνομα! Έψαξα στο google "flinstones in the future" για να το βρω! ;)

    @mahler Απάντα στο mail ρε!

    @cosmogreek Επιτέλους κάποιος που να το ξέρει! Και γω το θυμάμαι πολύ έντονα το επεισόδιο αυτό! Ήταν άλλωστε παραγωγές της ίδιας εταιρίας οπότε ήταν εύκολο να υλοποιηθεί η πολύ καλή έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Απαπαπα...να κατεβάσεις τότε και τηn ταινία που είχε γίνει με του Jetsons!! Αγαπούσα Jetsons...τόσο που ένα σκύλο κούκλο που είχα, τον είχα ονομάσει και Elroy!

    ΑπάντησηΔιαγραφή